idamartinakarlsson

KUSINVITAMINER

Publicerad 2010-01-26 12:01:57 i

''GÖRA LISTA''

- Kolla på Andra Avenyn som äntligen har börjat, och samtidigt äta frukost. CHECK!
- Kanske kolla på Playa del Sol och Bobster.
- Göra tester om Andra Avenyn, Bobster och lite annat (Hur mycket vet du egnetligen om....?) CHECK!
- Kolla på den sista Johan Falk filmen, den sjätte, då har jag äntligen sett alla!
- Kanske kolla på kläder på internet, det är alltid lika roligt!
- Ringa mamma angående mitt banknummer och glass och frukt. CHECK!
- Göra en inköpslista åt mamma(om hon kan köpa med sig någonting). ---
- Ringa TeWés konditori, som jag egentligen skulle gjort för över två veckor sedan...(FY DIG IDA!) CHECK!
- Göra idrottsschema, samt fixa foxtrott musik och dansa foxtrott med pappa.
- Göra lite listor på bloggen, det var länge sedan nu( Top 10 lista, Hisarr och Dissar, mm.)
- Kanske kanske städa.
- Kanske plugga.

Hitills har jag hunnit göra fyra saker som står på listan. Andra Avenyn var super bra, läskigt men spännande. Och framförallt gymt roligt! MOHAHA, det här avsnittet var helt crazy!!
Mamma hade yrsel idag, så hon kunde inte köpa glass eller frkt tyvärr. Så jag får be pappa åka och hämta min tvätt också, eftersom att nu kan hon inte åka hit med den heller, det beror ju på hur hon mår senare sade hon.
Men jag fick i alla fall mitt banknummer, så nu har jag ringt till TeWés, så nu kommer jag alltså få min lön. Perfect!
Nu tänkte jag fortsätta med att göra en tio topp lista, en hissar och dissar lista. Kanske slänger in lite bilder på kläder som jag troligtvis hittar senare. Jag har inte kollat ännu. Men någonting bör jag väl ändå hitta. Och efter det tänker jag kolla på Johan Falk och gosa med vetekudden.




Världens sötaste kusiner får stå för bilderna! <3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela