idamartinakarlsson

MINA FRAMTIDSPLANER!

Publicerad 2010-01-04 02:15:13 i

Eftersom att jag inte har gjort någonting sådant så kanske jag skulle kunna göra det nu. Det kanske gör er lite intresserade?

Jag heter alltså Ida Karlsson är 15 år,
jag går alltså nionde klass på Östra skolan
i Hudiskvall.
Vi har precis börjat på ett nytt år 2010,
och i slutet av denna månad ska jag som
alla andra i årskurs nio, göra mitt val inför
gymnasiet. Jag har enda sedan jag var liten
gillat att leka affär och jobba på konditori.
Så just därför tänker jag välja linjen
Hotell- och Restaurang som första val.
Men jag tänker även välja Handel- och
administrationsprogrammet och
Hantverkarprogrammet.
När jag går ut gymnasiet och förhoppningsvis
att jag går ut Hotell- och Restaurang. Så
ska jag skaffa mig ett jobb som bartender,
servitris eller kock. Antingen här i
Hudiksvall, eller någon annanstanns i Sverige,
men jag skulle även kunna tänka mig jobba
utomlands. Som exempelvis Los Angeles,
Irland, Calefornien eller någonting liknande.
Jag vill verkligen resa och upptäcka världen
innan det är försent!
När jag går ut gymnasiet är jag alltså 18
eller 19 år, jag har inte så stor koll.
Men då ska jag alltså ut och jobba och
uppäcka världen som sagt.
Och efter det vill jag öppna eget, helst
en bar. Men skulle också kunna tänka
mig en restaurang eller klädbutik. Men
högst upp på listan står alltså en egen bar.
När jag har gjort det, verkligen känner
mig vuxen och mogen nog, så vill jag
flytta till en stor fin lägenhet eller till
ett stort fint hus. Och sedan även skaffa
barn, om jag känner att jag har hittat den
rätta mannen i mitt liv dvs.
Jag hoppas verkligen att jag lever ett
friskt liv helt utan sjukdommar och
verkligen får leva livet!



Detta är alltså mina framtidsplaner, som jag verkligen hoppas att dom håller! Det får vi som sagt se i framtiden..








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela