idamartinakarlsson

NACKSPÄRR..

Publicerad 2010-01-24 11:14:30 i

är inte kul alls.. Men självklart har jag fått det.
Igår drog vi iväg till Söderhamn och badade på Aquarena. Vi åkte ruschkanor, hoppade, plaskade, bubblde och bastade inne på relaxen. Det var underbart och superkul, tills jag insåg att jag precis hade fått nackspärr. Jag vet inte vad jag har gjort, så fråga mig inte? Antagligen har jag väl åkt konstigt, eller vridigt huvudet konstigt då. Men hur som helst har jag alltså nackspärr då. Och har ni några bra tipps till att bota det så skriv!!
Men igår när vi kom hem körde Linda mig och Jannike till mamma. För där var det femton andra personer som var där för att gratulera bror min som fyllde 19 år! Så det blev massa prat och skratt, kakor, tryffelkaka, smörgåstårta och saft. Riktigt trevligt var det. Och mormor var ju där också, och jag har saknat henne och jag ska nog åka till henne någon helg nu. Det ska bli kul att åka till ''momoo''.
Igårkväll blev det mys och stelnacke här hemma hos Jannike, jag sov hos henne inatt igen. Eller snarare så låg jag och cvred på mig en hel natt. Jag har inte sovit ett skvatt pågrund av min äckel nacke. Men men...that's life!
Nu har även Jannike vaknat och sitter bredvid mig och käkar frukost. Vi ska måla alla våra trolldegsfigurer om en liten stund. Och seanre, om vi hinner, så tänkte vi kolla på Johan Falk också, eftersom att Jannike inte har kollat på någon av dom. Och bror min har det andra fyra, och dom SKA jag ha tillbaka idag. Annars var det sista gången han lånade någonting av mig.
Senare kanske Jannike och de andra ska till Lillfjärn och åka skridskor, men inte jag då. Men jag ska nog hem och lägga mig i sängen eller i soffan och kolla på Johan Falk och bara slappa. Och inte har jag någonting har jag att plugga heller, och det är ju så underbart. Då kan man verkligen slappna av. Och jag ska även ner till Karin och se om jag hinner umgås med henne en stund innan jag ska hem.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela