idamartinakarlsson

ONSDAGS MYS

Publicerad 2010-01-20 17:45:01 i

Skolan idag har varit väldigt skön. Eller det är väl aldrig kul med skola, men dagen har ändå varit ganska så rätt så lugn.
Det jobbigaste på hela dagen har varit idrotten. Vi körde någonting där som var väldigt jobbigt, enligt mig i alla fall. Jag MÅSTE verkligen öva upp min kondis. Jannike, den här veckan köper vi gymkort va faan! Jag rokar inte gå in så mycket mer på det, för bara tanken gör mig trött och slut.
Vi hade även matteprov idag, sista lektionen. Och det gick faktiskt oväntat bra. Jag trodde att det skulle gå bra, men inte såhär super som det gick! Så jag får åtminstone G, för det sade Ninni. Jag gjorde tom alla uppgifter, ja, förutom en förstås, men det var röd kurs och det hade inte jag arbetat med. Men jag är i alla flal nöjd, så vi får vänta till nästa vecka och se vad resultatet blir.
Efter det, när vi hade slutat så gick jag hem till mamma, hämtade ett papper som handlar om egen elevlektion. Jag ska ju ha det, Ann-Cha har lagt in mig på det redan vecka sex. Så vif år se om jag hinner tills dess. Annars får jag byta nummer. Men jag hoppas verkligen att allt med det ska gå bra och att dom tycker att det är roligt, inte för att jag tror dom kommer tycka det. Men man kan ju alltid hoppas, kanske så?
Efter det kom mamma och körde hem mig hit till pappa. Jag har nu hunnit lagt in nytvättade kläder i garderoben, packat upp ur adidasväskan. Och nu ska jag mysa till det lite. Eftersom att det är den s k ''lilllördagen'' idag, så tänkte jag mysa till det lite här hemma eftersom att jag ändå inte kan gå på krogen. Så jag ska nu dricka min varmachoklad med masmallows och riven choklad uppe på. Mmm, vad gott! Och till det ska jag kolla på en Johan Falk film, fast idag någon som jag inte har sett. Och jag ska även kanske kanske plugga NO. Kanske tom göra klart NO helt, så är jag klar sedan. Det vore ju underbart skönt att få de undan stökat.
Senare ikväll vet jag inte vad som händer. Jag har liksom ingenting planerat. Eller jo, en sak har jag planerat, det är att jag ska ligga i sängen redan klockan åtta, senast halv nio. Men det här vet jag redan nu att jag inte kommer att hålla. Jag får väl försöka trötta ut mig en aning. Plugga arslet av mig, diska och försöka med allt. Då akn jag lova att jag kommer vara trött klockan åtta. Jag ska ju även duscha och då blir man ju faktiskt lite pömmsig.
Inte vet jag vad vi ska äta idag heller, eftersom att det är onsdag så hoppas jag på att det blir Tre Bockar, men det återstår att se när pappa kommer hem.


Dagens outfit






Ser det inte smaskigt ut?


Här står mina nya Johan Falk filmer snällt och väntar på att bli inkörda i dvd;n..




Barnängen BARN OLJA Oparfymerad, super bra. Rekomenderar verkligen för er som har torra händer!!





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela