idamartinakarlsson

REST IN PEACE ANDREAS STRÖMLUND

Publicerad 2010-01-24 19:49:05 i

Usch, det är så fruktansvärt hemskt!! Min broders(Joakim) kompis, Lill-Ante, har kört ihjäl sig. Han hade tydligen kört rakt in i fronten på en buss och död med en gång. Det är så hemskt och alla annhöriga, och Joakim, han måste vara jätte deppig. Och han var ju inte alls gammal! Usch, jag hoppas nu att Joakim förstår också hur illa det kan gå när man kör fort och allt. Nu när hans kompis har kört ihjäl sig. Och det som enligt mig är otroligt läskigt, det är att vi satt och pratade om honom igår, när brorsan och Fia skulle köra mig och Jannike hem till Jannike.
Vila i frid Andreas Strömlund.

Min nackspärr har inte blivit något bättre. Även fast jag har legat med pappas vetekudde eller vad det är, så hjälper det inte. Jag känner mig så otroligt stel. Hoppas det här inte varar länge, för då kommer jag inte kunna gå i skolan. Jag orkar ju knappt stå upp här hemma, jag ligger ju hela tiden för att det gör så ont. Hur som helst så ska jag ta mig en varm dusch nu, så jag blir lite frächare. Och sedan ska jag värma kudden igen och försöka sova. Vi får väl se hur det går, för jag har precis vaknat nästan, jag somnade i sängen.
Men innan jag ska duscha så tänkte jag faktiskt lägga in lite bilder från kvällen med Jannike och co, och även lite bilder på Karin. Jag stack ju ner till henne en sväng och det blev några bilder tagna. Men nu har hon åkt hem.













Det var några bilder. Den sista bjuder jag på, jag skyller på nackspärren.. ;)





Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-25 20:11:55

HAHAHA skevtjej.com där i lila skjorta, haha

saknar dig <3

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-25 20:12:25

oj xD!

skev tjej*

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-25 20:48:04

Du är så fiiin! :)

Saknar dig med.. :(<33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela