idamartinakarlsson

SKOLKATALOGER

Publicerad 2010-01-06 02:41:23 i

Det blev aldrig något inlägg igår, för det hann jag inte. Men jag kan ju berätta lite kort vad jag gjorde. Först tog jag bussen hem till Jannike, där vi satt i ungefär en timme och spelade GH, letade Jannikes plånbok som vi inte hittade och sedan drog vi ner på stan som det var sagt att vi skulle göra. Då började vi med att ta en varsin macka på Jambo. Sedan hade vi två timmar på oss att gå och kika lite i butikerna. Det känns som om jag aldrig hittar någonting fint på Ginatricot nu längre. Jag har 500kr där och jag hittar ingenting som jag kan slänga pengarna på.
Men som tur var så ska troligtvis jag,mamma och kanske Fia, till Sundsvall på lördag. Så där hittar jag förhoppningsvis någonting, eftersom att dom har mycket mer kläder där.
När vi kom hem till Jannike seanre, så slängde vi i oss lite mat, spelade GH ännu en gång fast denna gång med Jannikes brorsa och sedan kom mamma och hämtade oss. Sedan när vi kom hem så blev det lite fika, och senare gjorde vi iordning dipp, gurka och kollade på Vi hade i alla fall tur med vädret igen. Och vi kom i säng vid ungefär ett tiden tror jag, och somnade kanske cirka två.
Och imorse vaknade jag av att brorsan spelade musik, på högsta volym, så det var bara att kliva upp och senare kom även Jannike. Och den här dagen har varit så otroligt skön. Vi har legat i sängen, HELA dagen! Vi startade Oskyldigt dömd och åt frukost, sedan lade vi oss i sängen och där låg vi i kanske tre timmar. Så underbart! Så den här dagen har alltså helt enkelt varit slappig.
Vi har även ätit middag, suttit vid datorn en massa, men sedan skulle Jannike hem. Och sedan dess har vi fikat, jag har tagit bilder på min garderob som jag var duktig och rensade igår. Och jag har tom hunnit med att baka kladdkaksmuffins med Fia. Hon ska vara med på stallet imorgon, på deras julshow. Och jag och Jannike ska stå i entrén och ta betalt i ungefär 40 minuter. Då får vi även gå in gratis. Men det är imorgon det.
Klockan elva satt sig jag, Fia och Lövis oss och kollade i alla tre gymnasiekatalogeroch alla tre högstadiekataloger. Och nu är klockan 02.03 och vi är äntligen klara. Mohaha, typ ungefär s¨h'r lät det när vi kollade i katalogerna:
''Usch, fy fan vad ful han/hon är! Nej han/hon är ju jätte snygg! Blä, vad han/hon är äcklig! MOHAHAHA! Sak vi gå och lägga oss eller? Ja, fan åh! Ååå, kolla han är såååå snygg!''. Och ungefär så lät det hela tiden, jag undrar jag om mamma har kunnat sova någonting. Men det har varit galet roligt idag. Och jag sitter ofrtfarande i min sov t-shirt. Haha, lovely! ;)
Men eftersom att klockan är så mycket nu och jag ska orka upp imorgon, Jannike kommer och hämtar mig strax efter tolv imorgon, så är det nog bäst om jag går och lägger mig.
Men innan jag avslutar det här tänkte jag bara slänga in ett gäng bilder från julafton, nyårsafton och på min nyrensade garderob.

SHOPPING OCH GARDEROB



H&M 249kr


H&M 199kr





JULAFTON OCH NYÅRSAFTON







































MYSKVÄLL










Det var alla bilder. Eller visserligen finns det väldigt mycket fler bilder, men just nu är klockan 02.40 och jag orkar verkligen inte att ladda upp fler.
Visst blev Jannike fin i sin hårförlängning? :) Men jävla skitunge som köpte den ändå...!







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-06 16:31:07

asfin i hårförlängning ju! :D

hihi sånna där jeansleggins testa jag i hudik, men jag köpte inte för dom var för stora men jag ska testa ett par mindre imorn om jag hittar :) <3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-06 17:36:03

Nej, men gud, FÖRLÅT! :o:/ Du visade ju tom ett par jeanstights för mig och Jannike som du sa att du skulle rpova och sådant, men jag trodde inte det var dom.. Sorry!! :(<33

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-07 18:08:00

men herregud ida, klart du får köpa dom ändå!!! :D<333 o jag köpte dom inte för dom satt inge bra på mig x) <3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-07 18:15:58

Är det säkert? :/<33

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-07 19:44:07

nej du måste lämna tillbaka! ;)

KLART DET ÄR IDA <333 =D jag ville ändå inte ha dom för jag såg ut som ett offer i dom :D o även om jag skulle köpt dom så skulle du självklart också få köpa dom! :D< 3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-08 00:37:08

Jag tror inte på att du såg ut som ett offer! :o Aja, hoppas du inte är sur nu ..:/<33

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-08 14:59:53

nejje förfasen klart jag inte är sur!! <33 jag har ingen anledning till att vara det :D<3333

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-08 15:01:09

du får ju köpa vilka kläder du vill herregud!! =)<33 gruva dig inte för det där nu, det är absolut ingen fara =) <33 och jag köpte dom ju inte ens =)<33 och du hade j ufått köpa dom ändå såklart även om jag gjort det! :D<3

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-08 15:01:44

glöömde skriva namn <3 x)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela