idamartinakarlsson

SNABBA CASH

Publicerad 2010-01-16 00:46:44 i

Usch, fy mig! Klockan är över halv ett. Inte bra..
Men hur som helst så har jag kollat klart på Let's dance. Fan också att inte Rabih eller Elin åkte. Då blev jag sur.
Inför morgondagen har jag inga som helst planer. Jag har inte bestämt någonting. Antingen ringer jag och hör med Jannike om hon ska göra någonting, eller så blir det en härlig hemmakväll som denna. Men eller så aknske det blir bio? Det känns lite mycket i så fall nu, då har jag gått tre gånger på en vecka i så fall. Det känns lite väl mycket. Dessutom ska jag försöka spara pengar till Stockholmsresan, och jag ska bjuda mamma på hennes julklapp. Hon fick ju som ett presentkort av mig i julklapp för jag inte visste vad jag skulle ge henne. Det var att hons kulle få välja vad hon vela göra. Gå gpå restaurang, gå på bio eller gå och bowla. Jag tror inte riktigt hon har bestämt sig ännu heller. Men ändå, då kan jag ju inte slösa bort pengarna nu. Men jag är så förbaskat fruktansvärt sugen att se SNABBA CASH. Det var biopremiär på den idag och jag tycker den verkar så fruktansvärt bra! Men jag vet inte alltså. Jag vill ju även se Luftslottet som sprängdes, eftersom att jag har sett de andra två. Men nu har ju den filmen funnits sedan i november är det va? Och då kan man ju snart hyra den på Hemmakväll. Så det känns en aning onödigt att betala hundra spänn för att se den när man lika gärna kan betala tjugofem kronor för att hyra den när den har kommit ut. Så den blir det nog inte. Men SNABBA CASH då? Jag kan ju höra med Cissi om hon kanske vill se den. Så aknske vi kan gå på den när vi drar till Stockholm. Det gjorde vi ju sist vi var där, fast då såg vi Män som hatar kvinnor. Det var superkul! Annars kan jag ju prata med Jannike också, hon aknske vill. Aja, vi får väl se. Jag SKA i alla fall se den, om det så är det sista jag gör. Dessutom så är ju min favoritskådis med där. Ni vet, han som är så snygg och sexig som jag har nämt ungefär tusen miljader gånger på två dagar, nämligen Markus Holmberg. Kan ju inte bli bättre. Då bara måste den ju vara bra!
Nej, nu måste jag verkligen lägga mig och sova. Jag är trött, så jag kommer nog somna på stört tror jag.










Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela