idamartinakarlsson

SÖDERHAMN OCH THAILAND

Publicerad 2010-01-30 10:50:18 i

Det är lördag och klockan är 10.41. Strax efter tolv kommer pappa och hämtar mig, så drar vi till Söderhamn. Det ska bli riktigt skönt och rligt att få komma till mormor, jag saknar henne så mycket, och Lukas förstås! :)
Vi har precis ätit frukost, havregrynsgröt, MUMMS. Jag har klätt på mig. Det fick bli linne, shorta, tights och strumpor. Riktigt bekväm outfit, och helt okej utseendemässigt.
Jag ska nu tvätta fejjan och borsta tänderna. Sedan ska jag nog sms;a pappa och fråga ungefär vilken tid han kommer, så att jag vet när vi ska fara.
Idag fyller även Beatrice och de andras mormor år. Grattis till henne! :)
Och min mormor fyller år om ungefär en timme tänkte jag säga, men jag menade om en månad. Hon fyller nämligen år på skottåret, så egentligen är min mormor 16 år! Coolt, eller hur? Jag är snart äldre än min mormor. MOHAHA, det låter helt sick!
Men nu ska fortsätta göra mig iordning som sagt.
Det kommer troligtvis inte några fler inlägg förens imorgon på kvällen. Om jag hinner. För imorgon ska ju jag till mamma, för papp ska ju till Thailand, avis! Speciellt nu när det har kommit öven en halv meter sn, så vore en Thailandsresa perfekt, och det ska ju pappa på! :(






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela