idamartinakarlsson

TOP TIO OCH HISSAR/DISSAR

Publicerad 2010-01-26 13:22:42 i



ÄMNE: LÅTAR!

1. Daniel Lemma - If I used to love you
2. A camp - I can buy you
3.
Melissa Horn - New York
4.
Håkan Hellström - Kom igen Lena
5.
Oh Laura - Release me
6.
Ke$ha - Tik Tok
7. Rihanna - Russian roulette
8. Lady Gaga - Bad Romance
9.
MOVITS - Fel del av gården
10.
Nic and the family - Hej hej Monika

ÄMNE: TV-PROGRAM/TV-SERIER/FILMER!

1. Andra Avenyn
2.
SOS Gute
3. Riverside
4.
One Tree Hill
5.
Ensam mamma söker
6.
CSI Miami
7.
Guds tre flickor
8.
Let's dance
9.
Idol
10.
Svenska Hollywood fruar





Andra Avenyn

Super duper bra serie som man absolut aldrig får nog av! Den är så mysig, spännande, rolig och hemsk på en och samma gång. Har ni inte sett den, så måste ni nästan ta och göra det. Jag rekomenderar den verkligen! Gå in på SVT PLAY.



Bästa vänner

Jag menar ärligt. Man kan ju ingenting annat än att hissa bästa vänner. Och dom är just det BÄSTA vänner. Man kan lita på dom, prata med dom om precis allt och man vet att dom alltid finns där för en. Det är ju underbart!


♥♥♥♥♥


♥♥♥♥♥
Jag älskar er!


Johan Falk

Har ni sett Beck eller Wallander, eller kanske båda två, då kommer ni säga '' Beck och Wallander, släng er i väggen!''. För dom två kriminalarna är INGENTING jämfört med Johan Falk. Joahn Falk har blivit min nya favorit serie, den är super bra! Den här rekomenderar jag också starkt för den är grym!



Joel Kinnaman


Kan vara sveriges bästa och snyggaste skådespelare! Man dräglar efter honom! Han är en otroligt grym skådespelare som jag vet har varit med i Tjenare Kungen, och nu ''SNABBA CASH'' och ''Johan Falk''. Han var dessutom nominerad till bästa manliga roll på den där galan igår. Dessvärre vann han tyvärr inte..







Telefonförsäljare

Dom gör en bara så fruktansvärt irriterad. Speciellt om man redan är på dåligt humör, har brottom och usch. Och dom bryr sig inte ens en gång om man säger att man inte vill ha någonting, dom ger sig inte. Usch! Känn er hatade!



Skolan

Alla lärare säger och det står till och med på något papper som vi har fått med oss hem, att eleverna ska trivas på skolan, tycka att det är kul att gå till skolan. Men helt ärligt, säg hur många det är som gör det. För jag emnar,s kulle det vara så att dolk tyckte det var kul att gå i skolan, då skulle det väl inte vara så många som skolkade, eller har jag fel? Nej, STORT STORT minus på skolan. Den tar ju all enerig från en. Man är helt slut när man kommer hem från en skoldag. Och alla läxor som ska gras, och prov. NEJ TACK.



Min nacke

Just nu avsjyr jag min nacke. Det blir inte bättre fastän jag har smörjt in den med både tigersalva, någon annan värmande smörja, haft vetekudde, vattenflaskagrej och jag har seriöst provat allt. Men ingneting av det funkar på mig. Det är andra gången på kort tid som jag har nackspärr nu. Vad gör jag för fel. När ska smärtan ta slut?



Min broder

Ååå! Jag som hade räknat med att han skulle hämta målarfärg från skolan idag. Men icke då. Han gikc inte till skolan någon gång idag igen, för han somnade om och kände att han inte orkade. Jag som var så uppspelt för att få börja måla blommorna på väggen, men nu sket ju det sig. Ibland är min bror verkligen taskig..!








Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-01-26 18:12:43

idis <3<3<3<3<3

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-01-26 20:09:33

Karin! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela