idamartinakarlsson

NJUTÅNGER?

Publicerad 2010-01-29 14:47:24 i

Igår hann jag aldrig göra något inlägg här, jag hann inte ens sitta vid datorn. Inte för att jag var upptagen, men för att pappa vägrade ge den till mig. Han spleade poker och tyckte det gick så bra, så han kunde inte släppa det.
Men nu sitter jag i alla fall här!
Om jag ska berätta lite kort om gårdagen så är det att jag var som vnaligt först i skolan. Och när vi slutade stack jag ner på stan och träffade Jannike. Vi kikade runt, fikade och mötte upp mamma på Lindex, samt shoppade. Och sedan följde hon med mig hem, och vi käkade middag och kollade på den tredje Johan Falk. Nu har Jannike bara hälften kvar av de filmerna att se, dvs de tre sista.
Idag har jag också varit skolan. Men jag hade sovmorgon till klockan 10.15 och slutade klockan 13.00. Riktigt skönt! Vi hade a-pass och idrott. På idrotten spelad vi fotboll, och detvar faktiskt riktigt kul! :)
Och nu är jag hemma, vilket jag har varit i en timme ungefär. Jag sitter fortfarande i idrottskläderna men jag ska hoppa in i duschen om ett tag. Först tänkte jag blogga lite, kanske tom städa, sortera tvätt och dunka musik. Senare ska jag nog bege mig av till Beatrice och svoa över där. Ha lite myspys och roligt med familjen Sundström/Eriksson. Ska bli ritkgit kul faktiskt! Jag åker ju dit så sällan.
Och imorgon kommer pappa och hämtar mig där, vid tolv tiden ungefär. Och vi åker till Söderhamn, jag till mormor och pappa ska dömma match. Jag kände att jag måste få komma iväg ett tag, då passar sin älskade mormor perfekt! :)
Men först måste jag som sagt duscha och fixa mig. Jag måste ju även kolla busstider också. Usch, jag avskyr att åka buss! Det är bland det värsta jag vet!
Men innan jag hoppar in i den varma duschen för att bli fräch igen. Tänkte jag lägga upp bilder på shoppingen bland annat så ni får se vad jag fick med mig hem. Mathilda ville även se. Så här får du se Mathilda! :)


Jannike








Jannikes nya fräna brillor!




Jannikes nya fina armband


Jannikes nya öronmuffar


Jannike var riktigt fin i lockar!


Tröja reapris 124,50 kr. ord. 249 kr


Tröja halva reapriset 50 kr. reapriset 199 kr. ord. 299 kr


Trosor halva reapriset 15 kr/ st. reapriset 29,50 kr. ord. 59,50 kr/49,50 kr


Halsband 49,50 kr




Nitarmband reapriset 40 kr, ord. 79,50 kr


Dagens outfit, mjukisar, linne och tröja.




Mitt hår börjar bli riktigt långt nu, men
fortfarande en bit kvar tills jag är nöjd.









Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela