idamartinakarlsson

VÄRSTA KOCKEN!

Publicerad 2010-01-26 20:39:38 i

Jag har räknat ihop mina inlägg idag, och det blev fyra stycken. Och det är mitt rekord, annars har jag lagt in max tre, men idag lev det fyra. Oh det här blir det femte. Ojoj Ida!
Nu har jag ätit middag. Det blev äcklig köttsoppa med hårdmacka. Inte det godaste, men min pappa avskyr att laga mat. Det är vekligen det värsta han vet. Jag tror han föredrar att städa toaletten framför att laga mat, så illa är det.
När jaf flyttar hemifrån, ska jag laga god,bra och nyttig mat. Självklart kommer jag att käka en massa skräpmat, det tror jag, men jag kommer aldrig servera mig själv köttsoppa. Jag ska köpa ett gäng kokböcker och verkligen bli duktig. Plus att jag förhoppningsvis ska gå Hotell- och restaurang, då lär man ju sig en hel del! :)
Jag som hade tänkt att jag skulle plugga idag också, SO. Men det har faktiskt inte blivit av. Jag har bara setat vid datorn och tv;n. Så med andra ord blir det ingen som helst tv eller dator imorogn, förens jag har pluggat färdigt. Då blir det stenhård pluggning imorgon.
Men innan jag slänger mig i sängen för att kolla på film och försöka sova, så ska jag hänga in lite nytvättade kläder i garderoben, mamma kom nämligen hit med min rena tvätt förut.
Jag akn även meddela att min nacke har blivit mycket mycket bättre nu, jag har setat med vetekudden hela dagen. Super! Men jag ska ändå efter att jag har duschat, smörja in den med tigerbalsam, och värma vetekudden. Då är jag nog riktigt bra imorgon ska jag se! Och imorgon blir det skolan igen.










Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela