idamartinakarlsson

25

Publicerad 2010-07-22 10:05:27 i

Det är galet, jag tog ur mitt duntäcke för att det var så varmt att sova med det. Så jag valde att sova med bara lakanet. Men ändå ligger jag och svettas som ett as! Det är så jäkla varmt på mitt rum, ändå har jag fönstret öppet och har haft i ungefär två månader. Och elementet är så kallt som det bara kan bli. Konstigt.. Jag har i alla fall legat vaken ett bra tag, och klev upp för ungefär en kvart sedan. Klockan är snart tio och om tre timmar ska vi åka till Söderhamn, hämta upp Bosse, och senast klockan två ska vi vara påväg till Stockholm, Nynäshamn. Vi ska även stanna i Uppsala och ha lite picknik. Färjan går fem över nio ikväll, men man måsta tydligen vara där nästan två timmar tidigare, och kanske mer än det om man vill ha bra platser på bildecket. Annars får man vänta i åratal på att man ska få komma ut med bilen från färjan. Och vi kommer fram till Visby vid tolv ungefär tror jag. Då vill man helst bara åka, speciellt eftersom att vi ska åka ungefär sju mil till efter det, vi ska ju ner till Fidenäs. Men det ordnar sig nog, det blir nog bra! Jag kommer nog inte skriva någonting på ett tag nu heller, vi ska vara där i sex dagar, och sedan stannar vi i Stockholm och Sollentuna två dagar också kanske. Så jag kommer inte skriva här på över en vecka, om jag inte kan låna deras dator eller brorsan mobil. Vi får se! Men nu måste jag hoppa in i duschen bara brorsan är klar, och sedan ska jag tydligen cykla till Träffen och köpa purjolök och frallor.



GOTLAND HERE I COME! : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela