idamartinakarlsson

AIRPLANE

Publicerad 2010-07-06 19:07:48 i

Åh, internet har krånglat hela eftermiddagen så jag har haft det jätte tråkigt. Och våra telefoner fungerar inte heller, vi håller på att byta telebolag, så just nu kan vi varken ringa eller svara i telefonerna. Förutom våra egna mobiltelefoner då. Men nu har i alla fall äntligen internet kommit tillbaka! Jag sitter och väntar på att pappa ska diska klart, så ska vi sticka ner på Skutan idag igen. Jag har varit hemma hela dagen och jag vill komma ut lite, så jag frågade pappa om vi kunde dra ner. Han ska visserligen kolla på VM, men jag ska tvinga honom att spela lite kort med mig också. Men nu ska jag gå och ta upp all min packning vilket jag fortfarande inte har gjort.


Den här bilden skrev jag ut idag för att
sätta upp på min fotogrej på väggen!







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: maaalin

Publicerad 2010-07-19 20:51:14

gullig bild ;)

Postat av: Ida K

Publicerad 2010-07-20 02:00:28

Tack! : )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela