idamartinakarlsson

DON'T YOU WISH YOUR GIRLFRIEND WAS HOT LIKE ME

Publicerad 2010-07-08 01:47:24 i

Nej, usch, FY FAN! Jag får seriöst ångest när jag ser på dom här bilderna. Varför skulle jag börja kolla på bilder för, varför just odm här bilderna rättare sagt..? Jag blir deprimerad. Ser ni mitt hår, vad sjukt långt det var, jämför med nu. Just nu känns det jätte kort, det är jätte kort och BLÄÄÄÄ. På ett sätt önskar jag att jag kunde få tillbaka det, för jag älskade mig hår, där var det långt. Men på ett sätt inte, det var jätte slitet i topparna, precis alla toppar var kluvet. Och det är helt sjukt, Fia, alltså hon som jag klipper mig hos, var tvungen att klippa bort en hel jävla decimter av mitt hår. En hel decimter var slitet?! Det är sjukt, nästan lite äckligt. Men en ska är säker, jag SKA få MINST lika långt igen som här på bilderna. Men just nu känns det hopplöst, det känns som om det går jätte sakta för håret att växa nu. Men i augusti ska jag klippa mig igen. Fia sade att man ska kilppa sig minst var fjärde månad. SÅ i augusti ska jag dit igen, och det är nästa månad. Fan, jag klippte mig ju nyss. Men detär ju för hårets bästa. HAHA, jag låter som en fjolla, som om håret var mins tora krälek. Men så var det ju, nästan..


















SAKNAR!!!!!!!!!!!!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela