idamartinakarlsson

GIVE ME FREEDOM GIVE ME FIRE

Publicerad 2010-07-08 22:45:05 i

Här sitter jag, trött och med en bombande huvudvärk.. Det är så jäkla jobbigt med huvudvärk. Inte kul alls.
Jag mötte upp Cissi och vi drog ner på stan och kollade lite. Jag träffade även Petra och Josse inne på Ginatricot, det var kul att se dom eftersom att sist jag såg dom var på examen. Sedan fortsatte jag och Cissi till Skutan där vi köpte glass. Ritkigt gott var det, speciellt när det var stekande sol! Och där satt vi ett bra tag, men vi lade oss istället på bryggan vid Möljen. Sedan kom hennes föräldrar och hämtade upp oss och vi åkte tu till Lintjärn för att bada. Och jordgubbar hade vi med oss, som vi åt medan vi låg i vattnet och paskade. Och vet ni? Det är mycket godare med jordgubbar när man badar, tyckte i alla fall jag att det var. Konstigt. Efter ungefär två timmar hämtade dom upp oss igen och dom körde hem mig. Då var det bara av med shortsen och allt, och på men tjockare kläder, för jag och pappa skulle ut och åka motorcykel. Vi började med att åka till, jag vet inte vad det heter, en bit utanför Via ia alla fall, till en pizzeria där vi käkade middag. Jag träffade även Linn där, henne har jag heller inte sett sedan examen. Och sedan fortsatte vi ut till Stocka och sedan till Harmånger. Och vi kom hem för ungefär en timme sedan. Jag har bara setat vid tv;n och här, jag har precis läst Katrin Zytomierskas blogg. Jag är jätte trött, men jag tänker inte lägga mig och sova än. Jag tänkte kolla på ''Sex and the city'' först. Men allt för sent får jag inte komma i säng heller, jag och Jannike ska nämligen vara barnvakt imorgon. Vi ska vara barnvakt åt Tea och Jonte, så vi kommer alltså vara i Enånger till på lördag. Men det är alltid lika roligt att vara barnvakt åt dom! Men nu ska jag ge datorn till pappa och inta soffläget istället.









Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela