idamartinakarlsson

HEY LITTLE SISTER

Publicerad 2010-07-11 17:44:59 i

Jag följde med Gun till Kjelles, Ö&B och någon leksaksaffär förut. Sedan när vi kom så packade jag ner allting jag ska ha med mig till mormor. Jag har ingen aning om hur länge jag ska vara där, men jag packade i alla fall för en vecka. Sedan åkte jag med Gun ner till stan där hon släppte av mig, och jag hämtade upp cykeln som har stått på stan över hela helgen. Också cyklade jag hem den, hit till mamma. Och när jag kom hem så startade jag en film och käkade lite. Jag slängde bara ihop lite smått och gott. Potatissallad, skinka, majs, ost, fil och tacosås. Det kanske inte låter så super gott, men det var det faktiskt! I alla fall för mig som åt det vid klockan tre och jag hade ju inte ätit varken frukost eller lunch. Så det var gott att få lite käk! Sedan lade jag mig i sängen och somnade, och först nu vaknade jag. Och det var riktigt skötn att få sova. Och nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa och säga att jag ska gå ner till rondellen. Hons ka hämta upp mig så ska vi åka och hämta min packning hos pappa och kanske även köpa lite godis sade vi. Sedan ska vi väl hem och tvätta. Och nu medan jag sitter och väntar på mammsen tänkte jag ta en bit av brorsan fula tårta men som ser otroligt god ut, och även ringa Jannike och höra om hon hade kul igår, på gatufesten.


Vad skulle jag göra utan min mamma, min bästa vän!

Jag har kommit på att jag kan lägga upp gammla bilder
här istället för att ta en och samma varje dag. Det blir
ju bara tråkigt, och det är ju faktiskt kul att kolla på gammla
bilder! Start här och nu..







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela