idamartinakarlsson

I CAN REALLY USE A WISH RIGHT NOW

Publicerad 2010-07-08 01:24:04 i

Det var knökat med folk på Bockarna, men vi var där välidgt tidigt, så vi hann sätta oss i baren. Och de tär nästan mysigare än att sitta vid ett bord tycker jag. Och god var maten! Jag tog mig en pubbmacka med tzatsiki och en coca-cola. Riktigt gott var det! Och efter det drog vi över till Skutan, igen, HAHA. Men Janniek ringde nästan precis när vi hade kommit dit, så jag stack hem till henne istället. Och det första vi gjorde var att måla hennes naglar, som senare under kvällen pajade, typiskt.. Men sedan lyckades vi få Kaj att betala Marcus femtio kronor, så att han kunde köra oss till Lintjärn så vi fick kvällsbada lite. Så jag, Jannike, Marcus och Fena drog alltså ut dit. Men bara jag och jannike badade, dom andra två grabbarna stod vid bryggan och doppade fötterna och kollade på en groda som simmade omkring. Mne jag måste säga att det var riktigt skönt i vattnet, piss ljummet. Underbart härligt var det!! Det är det som är så härligt i Lintjärn, man fryser inte när man badar där. Men sedan när vi kom hem tog vi på oss torra och sköna kläder och satt oss och spelade kort med Marcus och Vickan. Sedan lade vi oss i sängen och snackade ett tag och jag lånade lite varmare kläder inför resan hemmåt på min cykel. Det var skötn ute, så det räckte med en huvtröja. Och sedan jag kom hem så har jag bara kollat på tv och nu sitter jag här, dunkar musik gör jag också. Och det ska jag fortsätta att göra, fast nu när jag går och lägger mig. Jag har släpat in radion på mitt rum så jag akn lyssna på musikm medan jag ska somna. Jag älskar att somna till ljud ibland, det är avslappnande på något sätt. Men hur som helst så tänker jag gå och lägga mig nu. Imorgon är det en ny dag, förhoppningsvis en lika bra och varm en som denna. Och imorgonkväll ska jag och pappa troligtvis ut och åka motorcykel eftersom att det aldrig blev av igår.


Spanien vann ju föresten semifinalen 2 idag. Så på söndag är det
VM-final, Holland - Spanien, spännande!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela