idamartinakarlsson

I KEEP BLEEDING KEEP KEEP BLEEDING LOVE

Publicerad 2010-07-04 20:44:45 i

Det är ungefär en halv timme kvar tills jag ska ner till tvättstugan och tvätta. Och jag har precis duschat, satt på mig myskläder och nu vet jag inte vad jag ska göra i en halv timme. Jag sitter i alla fall och lyssnar på ''The Baseballs''. Dom är riktigt bra tycker jag! Men eftersom att jag inte vet vad jag ska göra nu. Så kör jag en sådan här ''10 sanningar om dig själv'', fast jag kanske drar ner det till fem stycken istället, det beror på vad och hur mycket jag kommer på.

- Jag är äckligt ävla allergisk mot gräs och annat skit, inte kul.
- Jag har varit i Göteborg på ishockeyläger (samtidigt som Gothiacup var, gissa om vi var utstirrade som kom med    ishockeysaker..).
- Det var Sveriges damlandslagskapten Maria Rooths läger, som jag har suttit och pratat med!
- Där i Göteborg fick jag två nya fantastiska vänner, Sofia och Becca. Grymma brudar!

HAHA, jag kommer inte på några fler. Jag har gjort den här för många gånger, så jag har inga sanningar kvar! Men nu kom ändå mamma precis hem, så nu kan jag vara social med henne i tjugo minuter till.




Maria Rooth, Sveriges landlagskapten!


Bea längst till vänster, hon som dom lyfter är Sofia, och den andra bruden är Becca! Usch vad jag saknar dom! : (






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela