idamartinakarlsson

I'M CRAY IN LOVE

Publicerad 2010-07-07 16:18:04 i

Nu har jag legat ute på balkongen och stekt ett bra tag. Jag började med att lägga mig där och sola lite, sedan kom det ett stort moln, sedan försvann det, sedan kom det ett annat osv osv. Så jag gick in en stund. Sedan lade jag mig där ute igen, och då lyckades jag t o m somna. Jätte skönt var det! Men som tur var så var det inte så jätte länge, en timme ungefär, för annars hade jag nog bränt mig. Och det är aldrig kul! Då kan man ju inte sova på en vecka typ bara för att det gör så ont på ryggen, eller någon annanstans där man bränt sig. Sedna tog jag tag i mina naglar och fixade dom lite. Nu har jag målat dom rosa, knallrosa, jag tycker den färgen ser så somrig ut. Extra sommrig om man kanskeär brun och sådant, då är det ritkigt fint! Men hur som helst, och vem kommer när jag sitter och målar mina naglar, om inte min fitt kärring till granne. Jodå, hon skulle självklart komma och gå förbi. Och hon bjöd som vanligt på en stor suck. Och sedan hade hon dörren öppen och stod och pratade med sin man (som jag tycker otroligt synd om, som får stå ut med henne och har gjort i många år, jag lider med honom) och då hörde jag även att hon sade: Hon sitter ju där ute och håller på med något kullijuks!. Helt seriöst jag börjar bli äckligt jävla äckel irriterad på kärring helevte. Jag menar, vad fan är problemet? Ska inte vi kunna sitte ute och njuta på VÅRAN balkong bara för att hon ska kunna gå förbi där. Ja, och inte nog med det. När hon skulle gå ner till sin bil igen så det första hon säger när hon går förbi mig: Ja, det är ju inte mycket man har att gå på inte.. Då brakade helevte löst och jag höjde rösten och sade uppkäftigt: Nää..? Usch, jag tål henne inte. Nej, jag mrå illa bara jag tänker på henne, så nog pratat om henne. Nu är klockan kvart över fyra så jag ska slänga på kläder som jag fortfarande inte har gjort och dra mig ner till Ica MAXI och posta ett brev och panta burkar. som jag lovade pappa att jag skulle göra. Jag kanske kan använda mina gladiatorsandaler nu igen som jag tog mig i kragen och tvättade imorse. För nu är dom ju rena och fian igen, och passar perfekt en dag som denna. Ja, så får det bli!


Att ligga på Hölick eller någon anna härlig strand skulle ju inte sitta helt fel nu.
Eller det är snarare bada jag vill, kanske det blir ett kvällsdopp ikväll?







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela