idamartinakarlsson

IT'S A COURTER AFTER ONE I AM ALL ALONE AND I NEED YOU NOW

Publicerad 2010-07-06 12:59:51 i

Min nya favorit låt är Lady Antebellum - Need You Now. Jag bara älskar den! Alltså, min nya favorit.
Igår bloggade jag aldrig, vädret var super så jag, mamma och Bosse drog först ner på stan och kollade. Jag har slängt minst sex par trosor som jag inte kan ha längre, så igår fick jag nya av mamma. Men det är så jävla dyrt med ett par sketna trosor. Tre par för 129 kr. Det är ju sjukt! Efter det satt vi oss i alla fall på TeWés och tog en fika, det var mysigt och roligt. Sedan åkte vi till Ica MAXI och handlade och sedan for vi vidare hem. Och då kom Jannike, vi sprnag upp och bytte om allihopa. Sedan åkte vi ut till Lintjärn för att ta ett dopp. Det var så otroligt varmt! Men amn ska inte klaga. Men det värsta är ju att det gör man. När det är kallt vill man ha värme, och när det väl är värme då klagar man för att det är för varmt. Sjukt egentligen. Men hur som helst så badade vi där, och eftersom att det är en sjö/vik så är det super varmt där. Så det jätte skönt att få badade och svalka sig lite! Sedan åkte vi hem, jag packade, vi käkade och sedan körde mamma mig till pappa, för nu är det s k ''pappavecka''. Han lagade min punka och sedan cyklade vi ner till Skutan på stan. Vi käkade glass, jag drack coca-coal och pappa öl, vi spelade mycet kort osv osv. Det var faktiskt riktigt roligt! Och det befann sig även ett gäng snygga killar där på slutet. Och tackar amn ju aldrig nej till! Och när vi cyklade hem stannade vi inne på Statoil och köpte lite korv med mos och räksallad, mumms. Och jag fick även denna nya SOLO tidningen, där det även följde med ett par solglasögon, och det är ju aldrig fel. Sedan när vi kom hem läste jag lite ur den, satt vid datorn och sedan gick jag och lade mig. Och här sitter jag nu, har varit vaken sedan tio öcer elva ungefär. Och idag är inte vädret lika bra, det är molnigt, men jag hoppas att det inte ska bli regn i alla fall. Vem vet, det kanske klarnar upp senare och blir sol. Senare ikväll ska jag och pappa ut och åka en lång tur på hojen. Det var typ ett år sedan jag gjorde det nu, så vi ska ut och åka ikväll. Men nu är klockan ett, jag har fortfarande inte ätit frukost och jag ska städa, lägga in alla kläder i garderoben och yta sängkläder. Sedan tänkte jag kanske även sätta mig ute och läsa lite, eller måla klart texten på min vägg. Ni vet, ''Du möter många människor i ditt liv, men det är endast riktiga vänner som lämnar spår i ditt hjärta''. Det har jag fortfarande inte målat klart och det började jag med i vintras. Så det måste göras klart någont gång det också. Men nu ska jag dra mig in i köket och fixa någontign ätbart.


Med tanke på texten på väggen, en riktig vän! : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela