idamartinakarlsson

KÄNN INGEN SORG FÖR MIG GÖTEBORG

Publicerad 2010-07-02 00:01:45 i

Nu har vi kollat på Sommar med Ernst, mammas favoritprogram ungefär, hon är helt galen i inredning min mamma. Hon älskar att inreda. Men det är bra, då har man lite hjälp när man ska flytta hemifrån och sådant. Visseligen har vi helt olika smak, men hon vet precis vad jag tycker om. Det är bra! Men i alla fall, mer glass ätande blev det också. Men nu vart det knäckglass. Men det var lika gott det! Och vi har även kört en lek, som vi har lekt sedan jag var kanske åtta år. Vi kallar den ''land-grejsimojset'', men jag vet att det kallas ''tuttifrutti'' av väldigt många. Det är i alla fall lika roligt varenda gång och det är verkligen på liv och död. HAHA, det är så roligt! Även om mamma min vann, IGEN, som hon alltid gör.. Men jag har i alla fall precis målat mina naglar. Det gjorde jag igår coskå, med vitt nagellack. Men det var inte så bra av någon anledning så jag tog bort det, filade naglarna och tog bort skräp under dom. Och på med nytt fint nagellack. Så nu är naglarna mina super fräch dom med! Och medan jag fixade och donade med det kollade jag på Jersey Shore. Jag har inte följt det, det har bara blivit att jag har kollat på några få avsnitt sent på kvällarna när dom går på MTV. Men det är ju beroende framkallande. När man väl börjar kolla på det är det skit bra och spännande så man vill bara se mer och mer. Så jag har precis tagit upp alla avsnitt som jag nu ska börja kolla på, från början. Första avsnittet och igenom. Klockan är prick tolv nu jag läre väl vara klar någon gång imorgon bitti. Nej då, jag tar nog en paus om det tar alldeles för lång tid.










Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela