idamartinakarlsson

KISS ME

Publicerad 2010-07-21 12:18:45 i

Nu har jag inte skrivit här på över en vecka. Men som jag skrev åkte jag till mormor och var där till i måndags. Och det har faktiskt varit riktigt skönt att vara där! Vi har badat, jag har legat i solen, jag har hjälpt brorsan med att skicka virke, jag har spelat kort med mormro och mycket mycket mer. Och i lördags hade vi en kväll då det var mamma och Bosse, mammas barn och Bosses barn. Och deras respektive, dvs flickvän och pojkvän och sådant. Vi skulle vara i Sivik, men vi valde att vara hos Bosses föräldrar istället. Och vi grillade, pratade och skrattade, spelade kubb och boule. Vi hade jätte roligt! Och dagen efter på söndagen så drog vi ut med fyrhjulingen. Micke körde och vi åkte bakom i en släpvagn med säten och sådant. Riktigt roligt var det! Och vi åkte till Snäcken för att köpa glass och kolla runt, och avslutade dagen med pizza, glass och kubbspel. Så helgen var super rolig! Och i måndags när jag kom hem så var jag först hemma ett tag, jag drog och hämtade mitt H&M paket, sedan på kvällen drog jag till Jannike och efter ett tag kom även Karin. Och vi drog till Hemmakväll och köpte Ben&Jerry's, satt på altanen och åt den. Sedan tog vi min godispåse och placerade oss i sängen och kollade på Sex and The City The Movie. Sedan drog Karin och ännu senare kom mamma och Bosse och hämtade upåp mig. Och igår drog jag, mamma och Bosse till Lintjärn och badade lite, sedan blev det middag och jag var bara hemma. Jag var så trött igår så det fick bli en slapp dag. Och sent på kvällen startade jag en av mina nu favorit filmer, Green Street Hooligans. Så jäkla bra film! Men jag satt och bölade på slutet, jag var helt dyngblöt i ansiktet för jag grinade så mycket. Så jag satt med en handduk och torkade hela ansiktet. Men filmen är i alla fall så jäkla bra! Helt klart fem stjärnor!! Mne nu idag, onsdag, vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jannike har hästen till klockan tre, så jag kanske ringer henne senare. Annars så ska jag väl packa och sådant, jag åker nämligen till Gotland imorgon! Vädret är inte på topp idag så det blir väl bara en hemma dag igen.


Förra sommaren vi var på Gotland! : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela