idamartinakarlsson

KOM IGEN LENA VAD SKULLE VI ANNARS GÖRA

Publicerad 2010-07-01 11:05:28 i

Här sitter jag alldeles nyvaken och klockan är snart elva. Idag är det inte riktig lika bra väder som det har varit de tre sista dagarna. Då har de ju varit super varmt och härligt ute, men idag är det mulet ute och de blåser lite. Det kommer säkert börja regna idag också, om inte åska och ha sig som igår. Men det är mysigt, fast ändå lite läskigt såklart! Men vad ska man göra en dag som denna då? Jag funderar på om jag ska städa klart lite idag. Jag tänkte nämligen tvätta handfatet och sådant, och även diska det som är kvar nu. Då är det verkligen rent här i lägenheten efteråt. Och efter det ska jag nog ta en varm och lång dusch, kanske med hårinpackning. Och sedan sätta på mig myskläder och även göra en ansiktsmask. Låter inte det otroligt lockande? Det tycker jag! Också tänkte jag även börja läsa min bok idag, om jag har lust senare dvs. Den femte Mari Jungstedt boken, har ni inte läst hennes böcker så måste ni göra det. Dom är sådana böcker som man bara vill läsa mer och mer av, man kan inte slita sig från boken när man väl börjat läsa den. Men om det inte blir någon läsning får det bli film istället. Vilket det nog kommer bli många av idag, men ändå. Kanske redan nu, för innan jag sätter igång med städning måste jag få i mig lite frukost.


Det får nog bli Heartbreak Hotel, den är alltid lika bra!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela