idamartinakarlsson

PAPA I KNOW YOU ARE GOING TO BEE UPSET

Publicerad 2010-07-09 12:52:06 i

Åh, jag hatar när allting ska gå som oplanerat och krångla. Vilket det gör just nu! Tanken är ju att jag och Janniek ska vara barnvakt idag. Och Roberts syster och hennes man skulle koma och hämta oss hemma hos Jannike. Och tanken var att jag skulle gå ner på stan, hämta cykeln och sedan cykla hem till Jannike, där dom skulle hämta upp oss. Och jag duschade, åt frukost, fixade mig och packade. Och jag hade inte brottom alls. Och först när jag lyfter upp trunken och ska gå så inser jag att jag aldrig kommer att kunna gå med trunk helevete ner till stan för att sedan också cykla med den. Jag har ont i axeln redan då när jag bara hade den på mig, hur ska det då bli när jag ska gå med den ner till stan och sedan cykla med den? Så jag ringde Jannike, hon visste inte om dom kunde åka och hämta mig eftersom att hon inte hade pratat med dom själv idag, det hade Robert gjort. Och hon vet fortfarande inte om de går, men jag ser inte det som något problem. Jag bor ju inte direkt en mil från stan. Jag bor i stan. Men vi får se hur det blir, jag väntar på Jannike ska sms;a om det går eller inte. Jag hoppas verkligen att jag akn följa med, för nu har jag packat och fixat mig och är klar. Plus att jag tog med mig halva garderoben för att Jannike vela låna kläder imorgon när hon ska på Gatufesten. Men nu fick jag sms!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela