idamartinakarlsson

RELEASE ME

Publicerad 2010-07-07 17:44:03 i

Nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem så ska vi dra ner på stan, till Bockarna och käka middag. Det fick bli det isället för pannkaka, och hellre Bockarna än pannkaka, helt klart! Och för en stund sedan, för att fördriva tiden, så passade jag på att noppa mina ögonbryn. Och det är jätte konstigt tycker jag. För höger sida (för mig) går jätte lätt att noppa, där känner jag nästan ingenting. Men däremot på vänster sida så gör det jätte jätte ont. Det är världens plåga och jag blir tårögd t o m, så ont gör det. Hur akn det komma sig? Någon som vet? Konstigt tycker jag att det är i alla fall. Men nu ska jag sätta mig i solen ute på balkongen och vänta på ett motorcykelljud, för då kommer troligtvis pappa. Sen får vi väl se om vi tar bilen eller cyklar ner, sedan kanske det blir att vi stannar på SKutan ikväll igen. I så fall det tredje kvällen på rak som vi är där. Dom tror ju att vi inte gör någonting annat. Men det är faktiskt mysigt och roligt. Speciellt om jag får en glass, HAHA! Nej, men nu är det inte lika mycket folk där som förr heller. För nu har ju Manis öppnat vid möljen där också, med världens läge. Varenda kväll sitter det folk där, det är alltid könkat med folk, som sitter och dricker och pratar och skrattar och gosar i de gröna filtarna dom har där. Det måste gå ruskigt bra för Manis nu! Men nu ska jag flytta ut min rumpstek till balkongen.


Just det, i maj beställde jag allting på bilden ovanför. Och det med gröna bockar har jag fått.
Dvs tre saker av nio. H&M har jätte fina och bra saker, men det dåliga är ju att det tar så jäkla
lång tid att få allting. Men nu i juli kommer jag att få allt det här i alla fall, om det inte bli förseningar.







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela