idamartinakarlsson

SHOWDOWN

Publicerad 2010-07-05 01:55:38 i

Klckan är snart två och jag är fortfarande vaken. Jag har precis kollat på det senaste avsnittet av The Hills, på alltomthehills.blogg.se . Jag lste en blogg och såg att avsnitten finns där, så det var ju bra, jag som blev så sugen på att kolla på The Hills. Men jag har däremot hört en tråkig sak. The Hills ska inte göra några fler avsnitt tydligen. Dom har bara några avsnitt kvar, men dom har spelat in det sista nu. Lite, eller väldigt, sorgligt tycker jag. Jag har ju följt alla säsongerna, dvs alla sex säsongerna. Serien är ju jätte bra! Jag hoppas bara att dom finns kvar så man kan gå in och kolla när man vill. Nej, men hörrni, nog pratat om The Hills. Jag ska starta lite musik och sedan lägga mig i sängen och sova. Jag är hur trött som helt så jag tror och hoppas på att jag kommer att sova länge imorgon.


The Hills, en av de bästa serier som finns!!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela