idamartinakarlsson

TAKE ME HIGHER

Publicerad 2010-07-07 12:16:34 i

Äntligen har jag packat upp all packning. Det är sjukt, när jag ska till mamma, eller pappa, och ska vara där i två veckor. Så tar jag med mig hela garderoben. Så det blir en hel IKEA kasse, en stor trunk och en mellan stor trunk. Det låter inte så mycket, men det blir väldigt mycket. Men jag säger alltid: Man vet aldrig vad man behöver.. Visst så är det, men för det behöver man inte släpa med sig hela rummet. Jag vaknade i alla fall halv elva och har packat upp packningen till nu. Vi kan fortfarande inte ringa, och jag har inga pengar på telfonen. Och det hatar jag, att bara kunna sms;a. Ja vill kunna ringa också. Mne nu funkar ju altså inte ens hemtelefonen. Jag hade tänkt ringa till Jannike och höra om hon vill hitta på någonting. Men jag tänkte vänta en timme till innan, för då kan jag fråga pappa om vi ska ut och åka motorcykel, eller dra ner på Skutan och kolla på andra semifinalen. Jag måste fråga så att inte ahn har planerat någonting. Idag är det onsdag, vilket kan betyda att vi ska käka på Bockarna. Men vi får se, jag ska höra med honom. Jag tänkte ta på mig lite kläder nu. Idag blir det jeans shorts. Vädret är rätt så nice idag. Solen skiner, lite moln men ändå varmt i luften.


Spanien - Tysklan ikväll..






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela