idamartinakarlsson

IF I USED TO LOVE YOU

Publicerad 2010-07-01 01:14:14 i

Sicken dag. Den bö4rjade med att jag vaknade vid elva tiden och började med städningen på en gång. Jag städade hela lägenheten, så nu är det fint och frächt här igen! Efter det ringde jag Jannike och frågade om vi skulle hitta på någonting. Så hon och Robert kom och hämtade upp mig, sedan hämtade vi upp Jannikes morfar och morbror och sedan släppte Robert av hos hemma hos Jannike. Och till en början blev det bara slapp med en glass i sägen och en massa snack och skratt. Sedan satte vi igång med poolen igen, eftersom att vi aldrig hann göra klart det igår eftersom att det började regna. Och det är så typiskt, precis när vi ska börja fylla poolen med vatten så börjar det regna. Men vi satt ändå kvar och kollade, även fast det t o m mullrade och blixtrade i himmlen. Men sedan kom det närmare och närmare så vi sprng in och spelade kort istället. Och helt plötsligt blev det sol ute, så vi sprneg alltså ut igen då. Och så höll vi på. Sedan kom vi på den ''smarta'' idén, trodde vi, att vi skulle koka vatten och häva i poolen, så att det blev varmare. För vi vela självklart inviga poolen idag också, men vattnet var ju så kallt. Så vi ställde oss och kokade vatten och hävde sedan ner det i poolen. Och på ytan där kändes det självklart varmare, men på botten var det ju som en isvak. Shit vad kallat det var! Men vi tog på oss bikinisarna ändå, vi skulle inviga den om det så var det sista vi gjorde! Och det gjorde vi, vi doppade oss, men det tog tid. Också är vi så dum så vi tror att lite kokat vatten ska göra hela vattnet varmare, när poolen rymmer tre tusen liter. Och vi även dumma som säger ''Men nu är det ju varmt när man väl har stått i ett tag''. Men så är det ju inte, tvärtom, det är så jäkla kallt så vi domnar ju bort i hela kroppen. HAHA, så jävla korkade! Jag hade ångest innan faktiskt och fattadfe inte varför vi sulle utsätta oss för det där. Men efteråt var det bara skötn och roligt. Som en lättnad på något sätt! Men nog pratat om det, vid nio kom mamma och hämtade mig och vi åkte dirket hem. Jag har tryckt i  mig lite wook, kollat på tv, målat naglarna och nu sitter jag här. Redo att lägga mig och sova! Det ska bli riktigt skönt, jag är faktiskt väldigt trött. Jag ska bara hitta någon musik på Spotify som jag vill lyssna på..


Los Angles, L.A, Hollywwod, dit SKA jag någon gång i mitt liv!!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela