idamartinakarlsson

JAG TROR DU HÖRDE MIG NÄR DU KRÖP IN UNDER KJOLEN

Publicerad 2010-03-08 10:15:42 i

Ted Gärdestad, vilken kille. Just nu dunkas det förfullt med hans låtar inne på mitt rum. Himlen är oskyldigt blå, vilken härlig dag, jag ska fånga en ängel, eifeltornet, och massa andra bra låtar. Någon mer som tycker att han är bra?
Jag vaknade för ungefär en halvtimme sedan. Och hitills har jag enbart suttit här vid denna lockande dator. Usch, jag sitter alldeles för mycket vid datorn. Men men..
Men jag har faktiskt upptäckt två bra saker. Det första är att det står att det ska vara bra väder i Stockholm, jag ska kolla imorgon cokså, eftersom att dom ändrar väderprognosen stup i kvarten. Och den andra saken är att Saltön, ni vet den där serien som går på SVT, ska börja igen. ÄNTLIGEN, säger jag bara. Det är ju en super mysig och super bra serie. Så nu har jag någonting bra att längta till på måndagar också. Ikväll klockan 21.00 är det säsong start.
Jag sitter just nu och läser bloggar. Paow, Dessie, Kissie, Katrin Zytomierska och Linda Rosings bloggar. Jag älskar deras bloggar. Och när jag läser dom nu så blir jag jätte peppad på att åka till Stockholm. Man får se bilder som dom har tagit när dom har varit på stan, och ååh, jag vill också gå på stan i Stockholm. Och snart så! : )
Idag har jag lite saker att göra. Jag ska; ↓

- Skriva av min shoppinglista (det är slut på bläck i skrivaren)
- Skriva klart svenskan, inklusive lämna den till Inger
- Fixa med en tröja
- Bädda rent sängen
- Slänga all tvätt i tvätten
- Kanske röja undan lite
- Umgås med Cissi
- Sms;a med Robert

Så jag har i alla fall att göra idag. Och detta ska jag sätta igång med snart, först ska jag äta en god frukost. Det känns inte som att vi har lov. Men det är så otroligt skönt! : )








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela