idamartinakarlsson

DROP THE WORLD

Publicerad 2010-05-07 19:19:11 i

Äntligen fredag, äntligen helg, äntligen ledig. Idag är det fredag, vilket innebär enbart två lektioner. A-pass där jag läste ur boken ''Klockan 10,31 på morgonen i Khao Lak'', super bra bok! Har läst den förut och läser den nu igen, så pass bra är den. Och den andra och sista lektionen vi hade var idrott, orientering, värelöst. Jag hatar och suger verkligen på det. Men gick väl bra.
Annars har jag bara suttit vid datorn hela dagen lång, bara suttit vid datorn. Karin är här i Hudiksvall nu cokså, roligare än så kan det ju inte bli! : )
Nu snart ska vi käka lite tortilla grejs. Det är tortilla bröd med tacoköttfärs inuti, med majs, tacosås och sdåant på sidan om. Så det blir som tacos helt enkelt.
Seanre ikväll vet jag inte vad som händer. Jag försökte få tag på Janniek förut men hon svarar inte, så hon kanske är i Njutånger och firar Gröten. Men annars blir jag väl bara hemma anatar jag, vi har köpt ett kilo godis, chips, ostkrokar och läsk. Och det är ju inte så dumt det heller!








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela