idamartinakarlsson

I HURT MY SELF TODAY

Publicerad 2010-05-26 20:11:57 i

Idag har vi haft operationdagsverket helda dagen. Och mina uppgifter här hemma var att  städa toaletten och balkongen. Hitills har jag bara städat toaletten och dammsugit hela lägenheten. Så jag har balkongen kvar. Men jag funderar på att göra det en annan dag, eller senare ikväll. Jag har även hunnit skriva klart om en av mina böcker som jag ska redovisa imorgon. Nu har jag en kvar! Och jag har även bakat kladdkaka idag, riktigt gått blev det. Brorsan sa det till mig:
- Ida, du är grym på att baka kladdkaka!!
Tack, jag vet, det är bara för att det är jag som gör den, jag är bäst. Nej, men jag tycker faktiskt att jag är jävligt duktig på att baka, ruskigt bra på kladdkaka.
Nu har jag käkat middag, kollat på bilder från både cruisingen i Hudiksvall och i Söderhamn. Som tur var så var jag inte med på någon av dom, skönt. Jag hatar verkligen att vara med på bild. Det är så hemskt!
Jag ska skriva klart texten om Mia Törnbloms - Så dumt! lite senare. Först ska vi fika och ut på en liten promenad. Sen så, ska det skrivas. Också ska jag maila över allts till pappa, så får han skriva ut det och lämna det till mig imorgton. Och nu kom jag på att jag har spnskan också. Äsch, jag gör den imorgonbitti, jag rokar inte just u. Jag orkar inte bry mig om något VG ens en gång, hon får väl sänka mig till G då, jag fick ju VG i musik.
Men nu ska jag se om fikat där ute bli klart någon gång.


I juli blir det Gotland igen, jag längtar och längtar, och längtar och längtar..






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela