idamartinakarlsson

I'VE GOT BLOOD IN MY EYS

Publicerad 2010-05-06 19:02:01 i

Idag hade vi skolfotografering. Först vanligt gruppfoto och sedan även enskilt. Och det gick bra! Och seanre på dagen hade vi även fotografering för skämtkatalogen. Och egentligen var det inte tänkt att jag skulle vara med, jag hade ingenting att vara så då kändes det bara värdelöst. Men det slutade med att jag fick bli emo istället. Så så blev det, och ingne kände igen mig. Jag hade ruffsigt hår, snelugg, kålsvart runt ögonen och ''skär sår'' på armarna. Jag vet väl inte om det blev så jätte bra, men jag var med i alla fall.
Sista timmen hade vi NO, och vi gjorde nationella. Det gick rätt så bra, det kändes i alla fall bra! Och det var det sista nationella provet för nian. Så otroligt skönt!
Jag har även hjöpt mamma att rensa lilltoan idag. Vi har haft det som vårat lilla sorterings rum. Alltså sådant som ska ner till sophuset och sorteras innan man går ner. Så då gjorde vi det idag och nu ser man toaletten igen.
Annars har jag bara varit fast klistrad vid datorn. Usch, jag sitter alldeles för mycket vid datorn..
Nu börjar det lukta mat, så jag ska väl snart äta. Seanre vet jag inte vad som händer. Om jag stannar hemma och slappar, myser, svullar och läser ur boken. Eller om jag ska åka till Jannike, spela kubb och kolla på Vampire Diarys med henne. Vi får se om jag har någon som kan köra mig. Kanske kan be min bror snällt snällt snällt..








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela