idamartinakarlsson

I'VE GOT TO MOVE ON AND BE WHO I AM

Publicerad 2010-05-12 13:17:35 i

Jag kan knappt tro det själv, igår red jag på Fias häst, Ragnar. Och det var första gången på kanske tre år som jag har ridit. Men det var super kul, och jag travade t o m! Och Ragnar var världens snällaste häst. Jättesöt är han! Nu kommer jag komma till Fia varenda tisdag och skritta på honom. Perfekt!
Idag har jag inte gått hela dagen, jag var så otroligt rött och orkade inte vara kvar. Så jag hade enbart SO, där jag gjorde klart miljö frågorna, och idrott där vi spelade volleyboll. Så när jag kom hem var klockan inte ens halv elva. Och då startade jag en film och somnade i sängen direkt. Så just nu känner jag mig lite degig, för jag är alldeles nyvaken. Idag är vädret riktigt fint, det är klar blå himmel och solen skiner för fullt. Därför tror jag att jag tänker ta på mig bikinin för första gången i år, och sätta mig på balkongen. Kanske läsa lite ur boken som jag har. Och kanske t o m ta ut ett stort lass med glass. Det låter inte helt fel, eller hur?
Senare, innan klockan fyra, ska jag ha packat det jag ska ha med mig till pappa på lördag eller måndag. Och jag ska även packa det jag ska ha med mig till mormor. Jag åker ju till henne idag och kommer hem igen på lördag eller måndag. På lördag är det ju cruising, så det får man ju inte missa. Årets första cruising! Och när det är cruising, då är det verkligen vår/sommar!
Men nu ser jag att solen börjar närma sig balkongen, så jag ska flytta mig dit istället. Underbart!


Det första sakerna kommer den här veckan, men det sista kommer i juli...






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela