idamartinakarlsson

LET THE RAIN FALL DOWN AND WAKE MY DREAMS

Publicerad 2010-05-01 10:41:08 i

Jag som hade hoppats på att sova länge idag, men icke då, man vaknar istället tjugo i tio. Varför ska det bli så?
Idag, lördag, tror jag att jag ska till mormor och sova där. Mamma och Bosse ska på fest med en massa annat folk, så då ska jag vara med mormor. Det blir nog roligast för henne också eftersom att hon är alldeles ensam där ute nu, men Lukas, sedan morfar gick bort. Så, så får det nog bli. Jag ska ringa Jannike seanre också och prata med henne, så får vi ses imorgon eller någonting.
Nu är mamma och Bosse också vaken, och det låter som om dom håller på att göra frukost. Så jag ska nog ta och lyfta på rumpsteket och bege mig ut dit till köket.


I sommar blir det Gotland igen!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela