idamartinakarlsson

LET'S GO BACK BACK TO THE BEGINING

Publicerad 2010-05-05 15:15:59 i

Idag hade vi som sagt nationellt prov i NO. Det var rätt så svårt tycker jag, jag tror de flesta tycker det. Men NO är ju så fruktansvärt tråkigt och värdelöst, om ni frågar mig. Och tycker man det blir det inte kul att plugga, amn lär sig ingenting och det går piss på prov. Men vi får väl se hur det gick. Hoppas på ett G i alla fall! : )
Efter nationella provet hade vi två timmars lång håltimme, så vi käkade lunch och sedan hade vi svenska. Och nu är jag hemma.
Igår efter att jag och Jannike hade varit i stallet och hemma hos henne ett tag så kom mamma och hämtade mig och vi hämtade min Skärgårdsdoktorn samlingbox. Så den ska jag försöka titta på idag, om jag inte väntar till i helgen, såkan jag och Jannike ha maraton. Det vore trevligt!
Annars så tänkte jag först och främst roja undan lite här alldeles strax. För ikväll kommer både Bosse och Fia, kanske fler, vad vet jag, så jag tänkte städa undan lite. Vara hjälpsam mot mamma också! Också tänkte jag kanske baka någonting smarrigt, kolla om det har kommit ut något nytt avsnitt av The Hills säsong 6, för i så fall ska jag kolla på det. Och jag ska även, självklart, kolla på det allra sista avsnittet av Andra Avenyn. Kan ni tänka er. Det sista avsnittet. Jag kommer dö. Tur bara att jag har några avnsitt på datorn, för efter ett tag går avsnitten på svt bort, och serien ska inte heller komma ut på box eller så. Sorglig men sant.
En annan sak, en rolig sak, som jag kan berätta är att Fia fick ett samtla från någon studio i Stockholm, som frågade om hon vill komma dit och bli sminkad och fotoad och vara modell för en dag. Så då skulle hon ta med en av sina systrar. Men nu var det tydligen tre stycken som hon fikc ta med. Så då frågade hon mig om jag var intresserad. Det vore ju super kul! Plus att det blir nu i sommar, mitten av sommarn, då är man ju förhoppningsvis rätt så brun. I alla fall jag, jag har ju väldigt lätt för att bli brun. Men vi skulle prata med opm det ikväll när hon kommer bestämmde vi. Men visst låter det roligt? : )
Nej, nu ska jag lyfta på rumsteket och springa runt och plocka undan lite. Men först en dagens-lista...

Dagens..

Humör: Super!
Kläder: Svarta tights, svart linne och ljusrosa tunika.
Plus: Att Fia frågade om jag var intresserad att följa med på plåtningen i Stockholm!
Minus: Nationella provet i NO.
Frisyr: Plattat, utsläppt, mittbena med luggen uppsatt på sidorna.
Person: Många.
Låt: Hilary Duff - Let the rain fall down.
Händelse: Hitills att Fia frågade mig om plåtningen.
Planer: Massor, baka, städa, kolla på en massa program.
saknad: Otroligt många!
Dagens måste: Kolla på sista avsnittet av Andra Avenyn!
Ser fram emot: Kolla på Andra Avenyn, käka gotta och prata med Fia.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela