idamartinakarlsson

NU ELLER ALDRIG

Publicerad 2010-05-11 06:38:24 i

Gårdagen var enormt rolig! Vi åkte till Söderhamn, mötte upp Bosses dotter Marie för att fika på TeWés. Alltid lika gott, och super mysigt! Efter det åkte vi till teatern, där Robin, Bosses son väntade på oss. Där skulle Rockskolan ha deras skolavslutning. Och det var riktigt roligt faktiskt. Bra låtar, grymt snygg trummis som jag själv satt och dräglade efter. Och, ja , det var jätte kul helt enkelt! Och efter det var det meningen att vi skulle åka hem, till Hudiksvall. Men istället hamnade vi på McDonald, beställde mat och efterrätt. Jag tog en Big Mac, och en Mcflurry. Och det satt riktigt bra måste jag säga. Så vi firade mammas födelsedag där kan man säga, på McDonalds.
När vi kom hem starta jag en film och slänge mig i sängen och somnade med en gång.
Och idag när klockan ringde så starta jag datorn det första jag gjorde, så jag har suttit här sedan kvart i fem imorse. Jag vet det är sjukt, och fråga mig inte varför och hur jag kunde göra det.
Nu ska jag ropa in mamma så ska jag visa hennes lite saker också ska vi ta och beställa min sista sak från H&M. Vi beställde ju ett par saker i förrgår. Och igår beställde vi två saker till, och idag blir den sista. Sedan får jag inte handla något mer, jag kommer bli pank. Jag kommer ligga på minus i så fall. Så, nej, nu är det färdig handlat för min del.
Nu kom mamma in så vi ska ta och kolla lite om beställa det sista.




Dom två ovanför här beställde vi igår!


Den här ska vi beställa nu!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela