idamartinakarlsson

OH YEAH OH YEAH

Publicerad 2010-05-16 12:54:59 i

Ibland kan det bästa som finns, vara att få komma bort och bara vara. Då passar det perfekt med en mormor. Jag har ju varit hos henne sedan onsdags till igår. Och jag har haft jätte roligt! Vi har varit på promenader med vovven, varit ner till morfars grav, spelat hur mycket kort som helst, klippt och borstat Lukas, lyssnat på musik, ätit gott, kollat på tv och svullat en massa godis. Njutit av livet helt enkelt! Det har varit super mysigt! Och jag har även tjänat 250 kr. Och det var det värt! Så jag har helt enkelt haft en toppen helg. Jag var även med mamma och Bosse på Söderhymans få butiker, vi var in på TeWés och fikade och vi åkte ut till E-center, där jag hittade ett par skor på SKo Kanonen. Ett par vita tygskor, för 150 kr. Super billigt! Jag tänkte lägga upp bilder på skorna senare.
Igår kväll när jag kom hem så gick jag på cruisingen. Riktigt snygga bilar, ''burn baby burn''! Först gick jag med mama coh Bosse ett bra tag, och sedan gicm jag även med Fia och en tjej som heter Jannike, inte min Jannike, en annan Jannike. Vi åkte även bil, i bakluckan, trångt men roligt. Och jag kom hem ungefär vid två tiden och var helt slut.
Idag är det söndag och det är sista dagne på lång helgen, imorgon är det skolan igen som gäller. Idag ska jag bara ta det lugnt, slappa framför tv;n hela dagen tänkte jag. Om en stund kommer pappa hem och då ska vi åka till Spelträffen för att hämta ett av mina paket från H&M. Och jag ska även hämta min packning hemma hos mamma. Annars blir det bara som jag sade, kolla på tv hela dagen lång. Troligtvis med en kokhet rispåse på magen, jag har en sådna fruktansvärd smärta i magen, mensvärk. Ibland önskar jag att man kunde få vara kille för en vecka. Just en sådan här vecka. Men men, det finns ingenting att göra åt, ingenting annat än att att ha en påse på magen och knarka alvedon.
Senare tänkte jag slänga upp bilder på de nya skorna, coh det nya från H&M.


Anna Bergendahl - This is my life <3






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela