idamartinakarlsson

OM DU LÄMNADE MIG NU

Publicerad 2010-05-23 13:40:45 i

Vilken grymt jävla rolig helg jag har haft! Sista inlägget var ju i fredags, och var ju vi bara hemma och degade i soffan framför tv;n med en massa gotta. Men igår klev vi upp vid tio, i alla fall jag, och duschade. Och vid tolv drog vi ner på stan för att kolla på Karnevalen, jag vela se min bror. Men det visade sig att hans klass inte var med ändå, dom tänkte ha klassfest istället sade han. Alltså gick vi upp tidigt i onödan. Men vi gick runt där med Matti. Sedan ringde Niklas och vela att vi skulle hänga med honom, Bob och Jolla till Sundsvall på drgaracing. Så då gjorde vi det. Till en början hittade vi inte, vi åkte helt fel och vi bara yrade runt. Men tillslut så var vi framme. Yippie, tänkte vi! Men då visade det sig att det bara var för medlemmar och det kostade hundra kronor. Så vi sade att vi skulle åka in till självaste stan och ta ut pengar. Men då kom Niklas på att vi skulle dra in genom skogen. Så vi traskade in där i skogen och gick jag vet inte hur jävla långt vi gick. Och jag har aldrig sett Jannike så arg och sur. Det var nämligen sumpmark hela jävla vägen. Så vi var ju dyngsur. Men när vi väl kom in dit och vi fick kolla på alla bilarna så var det hur roligt som helst. Jag älskar ljudet av motorer och lukten av bilar, benisinen. Lovely! Så det var verkligen skit kul! Och sedan drog vi hem till Hudiksvall igen. Då var det bara att sticka hem, käka och fixa sig. Så kom brorsan och Fia och hämtade upp oss. Sedan bar det av till Söderhamn på cruising! Och det var grymt jävla roligt! Vi käkade pizza, åkte runt, kollade på bilar, träffade en massa folk som vi stog och pratade med. Sedan var det en så fruktansvärt jävla äckligt omogen kille som hoppade upp och satt sig på huven på bilenoch pekade fuck you. Det är ju jävligt moget. Väx upp för fan! Hur gammal är du, är du avundsjuk för du själv inte ha någon att åka med. Idiot. Jag blir så fruktansvärt irriterad på sådana saker. Omoget, frutkansvärt omoget om ni frågar mig. Men som jag sade så hade vi skit kul! Vi dunkade musik och bara gled runt. Men på hem vägen blev vi alla så fruktansvärt trött, så jag, Fia och Ello låg och sov, medan Jannike och brorsna var vaken. Stackarna, vad sociala vi var. Och vi kom hem ungefär vid två tiden, då skulle vi tydligen träffa Oscar och kolla på film med honom. Så då gjorde vi det. Mne ingen kollade på filmen. Jag var så jävla trött så jag halv sov för det mesta och Jannike och Oscar låg och garavade och pratade minnen. Och först vid klockan fem imorse gick Oscar hem och vi lade oss och sov i sängen. Så det var en lång dag. Och nu när man har ätit frukost och bara sitter här, så känner man verkligne hur trött man egentligen är. Det äre sjukt vad trött man är. Det är bara jag och Jannike hemma. Och jag är den enda som är vaken. Jannike gick upp och lade sig och sov igen. Och det tänker faktiskt jag också göra! Jag är super trött. Det är skit tråkigt väder idag också, regnet öser ner. Så vi har ändå ingenting annat för oss. Jag måste väl kanske plugga hela dagen egentligen. Men jag känner att om jag börjar med det nu så kommer jag ändå ingen vart, så jag sover hellre ut och gör ett bra arbete senare. Jag får väl vara uppe längre ikväll då i så fall! Nej, men hörrni, nu ska jag gå upp och hoppa på Jannike så att hon vaknar och jag somnar, nej usch vad elak jag är. Jag ska i alla fall gå upp och sova nu.






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela