idamartinakarlsson

RUN TO THE HILLS

Publicerad 2010-05-09 12:05:30 i

Gårdagen var super rolig! Det började med att jag gick med mamam och Bosse på stan, mötte upp Karin och Cornelia och gick med dom en stund. Fick en kjol för 29 kr av mamma. Vi fikade på TeWés. Sedan körde dom hem mig till Jannike, jag städa hennes rum som såg ut som ett bombnedslag. Seanre på kvällen åt vi lax till middag, Karin kom, vi köpte en massa gotta på Hemköp och brorsan körde hem oss. Sedan blev det att vi spelade Eva & Adam spelet, med charader i, hur kul som helst var det. Och vi skrattade så vi tjöt. Karin låg t o m på golvet och skrattade. Så vi hade en riktgit lyckjad och rolig kväll. Det måste göras allt oftare vi tre brudar. Synd bara att Karin måste bo så långt bort! Vi får komma hem till henne i Sveg och ha tjejkväll nu i sommar! : )
Idag är det söndag, jag har hitills städat och ätit familjefrukost. Jag ska fortsätta med städningen, för senare idag kommer det hit lite folk för att vi ska fira mamma som fyller år imorgon. Men mamma är inte hemma imorgon, hon och jag ska på rockfest i Söderhamn. Så vi firar henne idag istället, men det går ju lika bra det. Jag ska ringa pappa bara jag har skrivit klart det här. Jag skla prata med honom om han kan vara med och betala på lite saker som jag ska beställa från H&M. Håll tummarna nu!!
Men nu ska fortsätta med städningen och rina pappa.


Grattis i förskott mamma! :)






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela