idamartinakarlsson

SHAKE ME

Publicerad 2010-05-11 15:19:50 i

Konstigt nog har jag inte varit så trött idag, trots att jag klev upp kvart i fem. Märkligt, igår var jag ju super trött och klev upp vid halv sju ungefär.
Dagen har rullat på som vanligt, på musiken var det tänkt att vi skulle redovisa våran låt. Men Linn är sjuk, så vi tar det nästa vecka istället. Idag hade vi även möte med festkomitén. Och det gick bra, det börjar likna någonting och jag tror att nians fest i år kommer bli super! : )
Jag har precis kommit hem efter en dryg och jobbig cykel tur med motvind hemmåt. Inte så jätte kul. Jag avskyr att cykla med motvind, det är så sjukt jobbigt och det känns som om man inte kommer någon vart. Att man står kvar på exakt samma ställe, hur mycket man än trampar. Solen skiner i alla fall, det är ju skoj! Så jag ska nog ringa till mamma och höra med henne om det är okej att jag stannar här till imorgon, eftersom att jag ändå ska till mormor då. Men jag tänkte även njuta lite av solen. Vad säga om att ta på sig bikinin och sätta sig där ute på balkongen, med ett glas iskall saft och en bit after eights kaka. Det låter inte helt fel för min del! Jag ska äve ta och ringa Jannike coh höra om hon fick något sommarjobb eller inte. Kanske t o m höra om jag kanske kan komma till henne, så får mamma vara ifred ett tag nu. Hon har ju ändå haft oss barn i över åtta veckor. Hon måste vara helt utpumpad. Stackarn!


Gotland..






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela