idamartinakarlsson

SHARP DRESSED MAN

Publicerad 2010-05-04 16:30:41 i

Nu har jag inte gjort något inlägg från fredag, lördag? Men jag har varit hos ''mommo'' i helgen som jag sade att jag skulle. Och vi har haft jätte mysigt. Vi var ner till ''moffars'' grav och hälsade på, var ute på promenad med Lukas, satt på kvällen och gotta oss med chips, dipp, grönsaker och godis. Och vi satt även ute och solade i två timmar och pratade om allt och lite till. Riktigt mysigt! Det är nästan så an glömmer bort hur otroligt mysigt det är att vara med ens mormor, underbart.
Igår var jag först som vnaligt i skolan. Pratade lite med Inger om det var okej att jag bytte Snabba Cash till två andra mycket bättre böcker och det var helt okej. Så det känns riktigt skönt. Och vi var även på konsert på Broman.
Och senare på kvällen körde bror min mig till Jannike, sedan kom Marcus och vi spelade kubb ute i spöregnet. Grytm roligt var det, och det måste verkligen göras om.
Idag, har det varit en väldigt skön dag. Jag missade två lektioner. Först språket, då jag skulle på festkomitémöte. Och sedan även svenskan, för då skulle jag på kören. Så det har varit väldigt slappt. Och just nu sitter jag och väntar på att mamma ska ringa, så ska hon köra mig till Jannike. Vi ska nämligen plugga NO, eftersom vi har ett tråkigt jävla nationellt prov i det imorgon. Jag är inte taggad alls. Men det måste väl göras. Men jag tänker inte sitta och plugga hela kvällen, jag tänker tvinga Jannike med ut och spela kubb, för det var så förbaskat roligt igår. Men självklart ska vi plugga också. Så får vi se om hons ka till stallet, i så fall kanske jag hänger med och pratar lite med Matti. Men nu ska röja lite på rummet tills mamam kommer.


Nu har föresten min samlingsbox med Skärgårdsdoktorn kommit! : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela