idamartinakarlsson

SWEET CHILD O' MINE

Publicerad 2010-05-25 18:50:39 i

Det blev inget inlägg igår, jag hann aldrig. Jag var iväg och handlade med mamma, så glömde hon att köpa saft så då åkte jag och brorsan iväg. Sedan åt vi middag, jag försökte fixa min äckliga tumme och lite annat. Så jag hann helt enkelt inte. Men nu idag, slänger jag in ett litet inlägg. Första timmen idag hade vi SO, prov. Jag skrev på kanske två uppgifter. Så jag ska göra mitt prv på måndag också, jag känner att jag inte riktigt gjorde mitt prov idag. Sedan hade vi musik, och nu har jag pratat med Kerstin. Hon har bestämmt sig för att ge mig ett VG i slutbetyg! Idag missade jag psnskan, det var festkomiténs möte. Och jag missade även svenksan, för det var kör. Men sista lektionen hade vi engelska och Snabba Cash gruppen redovisade deras arbete. Efter skolan stack jag direkt hem, började plocka undan på rummet. Jag hade en dålig hår och kläd dag idag, så det var en aning rörigt på rummet. Men nu så, nu är det fint igen! Jag har precis ätit middag med mina två storbrorsor och nu sitter jag här och dunkar musik. Gun's N' Roses. Grymt!
Men nu är klockan snart sju, och jag måste sätta mig ner och ta tag i pluggandet. Jag funderar på att baka någonting gott först och kolla på Halv åtta hos mig. Det låter inte helt fel, eller hur? Men jag måste ju som sagt även plugga. Det ska bli så skönt att få gå ut nian och börja en helt ny skola, helt ny klass, helt ny inriktning och bara kämpa sig genom de tre åren. För oss, i våran klass har vi kvar sex skoldagar kvar. HÖR NI, EN ENDASTE VECKA, KNAPPT. Underbart!

Jag även vill säga ett STORT GRATTIS till Sofi som ska få bebis i januari. Grattis Sofi, hoppas allting går bra! : )



Jag får inte nog av dom!!







Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela