idamartinakarlsson

WHEN YOU ARE HAPPY

Publicerad 2010-05-19 20:51:55 i

Idag är det onsdag och halva veckan har gått. Första timmen idag hade vi SO, och vi fick, ÄNTLIGEN, tillbaka våran religion. Jag har G i allting, och det är det som är huvudsaken. Så jag har alltså inte fått någon liten lapp om betygsvarning. Det känns riktigt skönt! Och nu har vi ett endaste prov kvar, på Andra Världskriget. Så jag hoppas att jag klarar det, det vore lite jobbigt att ha omprov precis innan sommarlovet. Efter den lektionen hade vi idrott, brännboll och det var faktiskt riktigt roligt! Och jag tog t o m en lyra, vilket nästan aldrig brukar hända. Vi hade även spanska idag, och jag jobbade på väldigt bra. Jag vill verkligen inte sänka mig till ett G, plus att jag ska prata med Ursula imorgon, för jag tycker det är helt fel av henne att göra som hon gör. Där emellan hade vi engelska, lunch och svenska och sista timmen hade vi matte, men man fick om man vela jobba NO. Och det vela jag, enbart för att jag hade en endaste uppgift kvar och jag hade ingenting att göra i matten. Så nu är jag klar med det sista i nians kurs i NO. Super skönt! Och i slutet av den lektionen blev det lite hänga gubbe, riktigt rolig lektion.
Efter skolan cyklade jag med Cissi till karamellfabriken för att hon skulle köpa godis och sedan ner vidare mot stan. Där kikade vi runt i butikerna och det finns ritkigt mycket och fina saker nu. Jag köpte mig en ny ring, super fin. Och ett till par solbrillor. Dom andra som jag köpte, som det finns en bild på i gårdagens inlägg, bågarna på de solglasögonen var snea och konstiga. Så jag köpte mig ett par andra, mycket snyggare och som dessutom sitter alldeles perfekt! Och vi avslutade dagen med en fika på TeWés. Det blev en hallonbakelse och coca-cola. Och jag pratade även med Kristin, och hon undrade om jag kan jobba dagen efter examen, den 12 juni. Och självklart kan jag det! Så det ska bli super kul, kanske inte så jätte kul att det är dagen efter exmaen och studenten. Men jag tror inte att min bror ska gå på balen som det verkar, han vill tydligen festa med alla hans kompisar som går andra året och vad gör man inte för att tjäna pengar, dessutom tjäna pengar på ett sätt som man tycker bara är roligt! : )
Idag fick vi även hem skolfotona. Som vanligt blir jag inte nöjd nu till en början, men det får bli som det blir. Jag är fin som jag är, får jag tänka. Och det är ju faktiskt så, alla är perfekta precis som dom är.
Just nu sitter jag här med världens magvärk. Inte mensvärk, det är längst uppe i magen och det gör super duper ont, så jag sitter här och hukar mig. Usch! Jag funderar på att ta fram rispåsen och värma i micron. Det vore väldigt skönt! Om jag inte tar en dusch, det hjälpte fkatiskt förut här om dagen. Vi får se hur det blir. Men innan jag avslutar tänkte jag slänga in lite bilder.


De nya solbrillorna som jag köpte med mig hem idag!


Den nya ringen som jag köpte med mig hem idag!






Dagens outfit!


Kolla vad fina träden är här utanför, de påminner om Körsbärsträden!






Just nu, de sista veckorna, är det super mycket och super tråkigt plugg..


Hitills har jag läst ut en av mina böcker, och den är verkligen super bra, läs den om ni inte har det ännu..!


Nu återstår denna bok, hoppas den är lika bra..!






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela