idamartinakarlsson

ACK, SUNDBYBERG

Publicerad 2010-11-02 17:58:50 i

Fan vad gött med lov! : )
Hitills har mitt lov bestått av mys med mormor i Söderhamn över helgen. Igår städade vi här hemma i förådet och lägenheten och på kvällen drog vi hem till Jannike, hyrde film och svo där. Riktigt skoj faktiskt! Vi hyrde ''Livet är en schlager'', den är ju så bra!
Och idag har jag varit med Karin på stan. Vi käkade på Bankok kajen, fikade på TeWés och kollade runt lite på stan. Nu har jag även fått sett deras nya lägenhet. Karin, hennes pappa och lillasyster har nämligen flyttat nu. Bredvid mig fast våningen nedanför, så vi ser varandra om vi står på våra balkonger. Riktigt nice! : )
Och ikväll blir det en ''girlsnight''! Jannike och Karin kommer hit senare, så det blir väl till att kolla på film, käka gotta. Kanske ska baka en kladdkaka tills de kommer? Och sedan sover dom båda här. Tyvärr har brorsan tagit med sig MIN gitarr hem till pappa, så Karin kan inte spela för oss, men sjunga kan hon. Ni ska höra henne, hon är fantastisk! Hon kommer bli riktigt stor tror jag! ♥
Men nu ska jag dunka musik, röja undna på rummet och baka kladdkaka! : )



♥♥






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela