idamartinakarlsson

JULEN ÄR HÄR NU

Publicerad 2010-11-26 13:01:47 i

Ja snacka om att julen snart är här! Mamma julpyntar och gör advent för fullt här hemma. Det blir så mysigt och julmusik spelas på högsta volym! Och snön här i Hudiksvall bara vräker ner, så nu förstår jag vad de menar med att det kommer bli den värsta vintern på tusen år!
Idag är det fredag och helg, min bror har även namnsdag idag så ett grattis till honom! : )
Dagen har jag spenderat på CUL och idag gjorde vi wook, köttbullar till julbordet och pannacotta, riktigt gott var det! Ikväll åker jag till mormor och mamma till Bosse, eftersom att min moster fyller år på sondag, första advent, så ska vi ner till Stockholm imorgon och gratulera moster, och även Greger som fyllde år för några veckor sedan. Riktigt roligt ska det bli! Men nu ska jag kolla på Kenza & Tyra show och sedan hjälpa mamma!


Jag var även hos familjen Sundström i Njutånger igår, riktigt roligt hade vi!





Peace and Love

Kommentarer

Postat av: alfis

Publicerad 2010-11-30 16:19:35

såg kommentaren..

jag kmr aldrig ge ut något lösen till någon, sen jag har inte skrivit något alls på den sens jag låste den.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela