idamartinakarlsson

LITTLE CHILD DRY YOUR CRYING EYS

Publicerad 2010-11-11 17:09:50 i

Phu! Jag är helt slut efter att ha gått med mamma runt hela stan. Vi har varit inne på Flugger färg och beställt tapeter. Vilket tog två timmar.. Lite beslutsångest jag hade. Men nu har jag bestämmt mig, den jag valde var fkatiskt riktigt fin. En vit med svarta blommor, rosor på. Det fanns finare, men de kostade minst fem hundra kronor per rulle. Det skulle bli tusen krornor bara på tapeten. Sen tusen krornor på färgen , plus alla möbler jag ska köpa. Så det fick bli den här, men jag är nöjd faktiskt! : ) Hoppas det blir fint nu då när allting kommer upp, men det tror jag. Och nu har jag planerat precis hur rummet ska vara. Men nog pratat om rummet. Vi var även in på TeWés för att jag skulle lämna en lapp med mina tider då jag slutar skolan så att de vet. Och då blev vi även kvar och käkade foccatia och chokladbakelse. Riktigt gott var det! Och efter det gick vi och kollade i slytfönstren, till Ombonat, till Hudiksvalls inredningsbutik och sedan till Åhléns. Och sist men inte minst in på Hemmakväll en sväng. Och sedan gick vi hem hela vägen, och då stötte vi även på min gammla dagisfröken, hon blev helt till sig när hon såg oss. Speciellt när hon såh mamma, mig har hon träffat en gång nyligen, men mamma har hon inte träffat sedan jag slutade dagis. Så det var riktigt kul! Men nu är jag helt slut som jag sade, och tänker nog lägga mig med hotellkunskapen en stund och kanske sova ett tag. Sedan ikväll blir det väl till att skriva en shopping lista till rummet, kolla på tv, ringa pappa, och kanske film. Mne nu ska jag gå och lägga mig, och försäka plugga lite.


Den här tapeten blev det, visst är den fin? : )






Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela