idamartinakarlsson

MIKROFONKÅT

Publicerad 2010-11-08 19:26:36 i

Första skoldagen efter lovet, och den har faktiskt varit helt okej. Riktigt rolig faktiskt!  På svenskan fortsatte med det vi höll på med innan lovet, ingenting märkvärdigt, och lånade bok. Och på engeslakn började vi med uppgiften som vi samarbetar med på Hotellkunskapen. Och sista lektionen hade vi isdrott! Och shit, det var den roligaste idrottslektionen jag har haft i hela mitt liv. Det var väldigt många borta, så vi var bara nio stycken. Tre killar och sex tjejer. Och vi spelade innebandy! Allihop skrattade, sprang, verkligen gav järnet och jag gjorde så att Alle stackarn flög, buttade Elias, även Anton, och jag blev helt galen. Jag sprang som bara den och tänkte hela tide att jag ska ha den där bollen. Dessvärre gjorde vi inget mål. Men vad gör det egentligen? Huvudsaken man har kul, och det hade vi kan jag lova!
Nu har jag ätit middag, nudlar och risifrutti. Låter inte så gott, men det var det, för jag var verkligen vrålhungrig. Och jag var inte sugen på makaroner och korv. Blä!
Nu lyssnar jag på lite musik och ska kolla på en film. Senare får vi se vad som händer. Antagligen tv/film med mamma, gotta och kanske spela tvspel som vi inte hann göra igår. Men mamma står och bakar matbröd just nu, så vi får se. Men jag ska i alla fall kolla på film nu. Men vilken?


Lilla snuffen! Kusinvitamin! Tänk att du varit så här liten, och nu ska du fylla 2 år den 3 april! ♥ Hälsa pappa grattis på födelsedagen! : )





Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela