idamartinakarlsson

WHEN EVERYTHING'S MADE TO BE BROKEN I JUST WANT YOU TO KNOW WHO I'AM

Publicerad 2010-11-22 16:28:41 i

Shit vad länge sedan det var jag skrev här nu. Det har egentligen inte hänt så mycket på sista tiden, jag har bara inte haft varken lust eller ork. Men nu så, ska jag försöka ta mig i kragen och bli lite mer aktiv här. Just nu har jag inte så mycket att skriva, men det kommer väl senare. Jag är även väldigt trött just nu, så efter att ha gått och lagt sig halv ett och haft en hel skoldag är jag skapligt slut. Så kvällen kommer jag att spendera framför tv;n, käka middag och sitta lite här vid datorn. Och den här kvällen ska jag dessutom försöka göra så kort som möjligt, jag ska för en gång skull åtminstoen försöka lägga mig i tid. Vi får se om jag lyckas med det! 








Peace and Love

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-11-26 09:31:29

Hej :) Och var roligt att du läser min blogg. :)



Jag läser inte Alfis blogg och har inte gjort de på jätte länge. Så jag vet inte hennes lösenord, så du får nog ta och fråga henne själv. :)

Och skulle jag veta skulle jag ju inte ge ut de till någon eftersom hon har satt lösenord på sin blogg av någon anledning?! :) Men fråga henne du, du får säkert :)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela