idamartinakarlsson

WHEN THE CHILDREN CRY

Publicerad 2010-11-05 22:26:15 i

Fredagsmyyys! : )
Yes, nu är det fredagsmys! Vi har kollat påIdol, så nu väntar vi bara på resultatet. Men det är inte det enda vi har gjort här hemma idag. Nej, jag och mama har varit riktigt duktiga! Vi började med att kliva upp tidigt för att fixa oss, äta frukost, jag skulle gå över till Skorpan och sådnat. Och klockan tio var vi nere på stan. Vi hittade en vinterjacka till mig, en julklapp till Ebba, vi käkade jambomacka och sedan tog vi oss en promenad till Colroama för att kolla på tapeter till mitt rum. Jag säger bara, vilken beslutsångest jag kommer att ha när det kommer till att vis ka köpa tapeter. Usch, jag gruvar mig! Men det kommer bli så snyggt, tror jag. Efter att vi hade varit där och tittat gick vi till Träffen och handlade lite. Och när vi kom hem satte vi igång med städningen. Vi har rensat badrummet, garderober, tagit ner sopsorteringen, städat toaletterna, dammsugit och skurat. Så nu är det super fint här! Vardagsrummet är lite rörigt, men det är så bara för att vi går igneom allting vi har där inne. Men snart så, snart kommer våran lägenhet vara helt rensad och fin. Och jag vet inte hur många rundor jag gick med sopr och sopsortering. Phu! Men nu är det gjort i alla fall. Och vi har ätit middag, snitzel, mumms. Och nu har vi alltså kollat på Idol och väntar på resultate. Men efter det måste jag hoppa i säng. Micke ringde idag och frågade om jag kunde jobba imorgon. Så så fick det bli! Imrgon blir det till att jobba på TeWés, från klockan elva till troligtvis stängning. Härligt! Men nu ska jag dra mig mot soffan.








Peace and Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela