idamartinakarlsson

BABY I'M BURNIN'

Publicerad 2010-10-16 19:08:41 i

Min lördag har varit så jäkla toppen! Vi ställde klockan på halv elva och vi kom t o m upp. Så fixade vi oss, dvs klädde på isg, Jannike duschade, vi plattade håret och jag stod och görglade sådan där munsköljgerjs, eftersom att jag alltid glömmer min tandborste när jag ska hem till Jannike. Jag ska ta med mig en nästa gång, i alla fall försöka, också ska jag låta den vara kvar där. Då gör det ju ingenting om jag glömmer den. Men då gäller det att jag försöker komma ihåg att ta med en då! Hur som helst, så drog vi till bankomaten och tog ut pengar och sedan träffade vi Karin. Så stack vi direkt till TeWés där vi käkade lunch och snackade om precis allting och lite till. Sedan drog vi vidare in på second hand butiken Café 7:an. Och kan ni fatta det? Jag var in på en second-hand butik för första gången i mitt liv, och jag hittade faktiskt någonting. Jag hittade en shorta/blus, lila, för endast 30 kr. Jag blev faktiskt riktigt nöjd! Och Karin hon hittade som vanligt någonting skit snyggt, som hon självklart passar i också. En kavaj! Och jag blir så avundsjuk på henne, hon passar i precis allting och hon har sin egen stil. Hela hon är så fin! Fan vad jag saknar henne nu, och imorgon åker hon hem till Sveg igen... Buhu! Men vi tog i alla fall en massa massa höstbilder på oss tre i aprken vid biblioteket. Så nu har vi jätte fina bilder, som jag kan titta på när jag saknar henne! Jag och Jannike sade i alla fall hejdå, för vi måste hem och även Karin. Och sedan kom mamma och Bosse och hämtade mig, så drog vi ut till Maln för att kolla på alla husen där och sedan åkte vi hem. Och nu har jag packat upp allting jag släpade med mig hem till Jannike igår, också har jag även taigt kort på skjortan/blusen, och även ett linne från h&m som jag fkatiskt har tittat på. Som Jannike beställde, men som hon inte kan ha. Så jag tog med mig det hem idag, också ska jag betala senare den här månaden. Jätte snyggt är det enligt mig! Nu börjar det lukta mat här i lägenheten. Det blir sötsursås stekt kyckling med tortillabröd, grönsaker och creamfrech. Så jäkla gott! Sedan ikväll blir det bara till att slappa. Bosse och mamma hyrde film så jag kollar väl på den med dom. Och självklart en massa gotta!





Här är det två bilder från idag, två underbara brudar, som jag älskar så jäkla myciket!
Vad skulle jag göra utan er två?







Peace and Love

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2010-10-16 20:15:47

älskling! du skämmer hela tin bort mig med så fina komentarer, DUU är så jävla fin!!!! <3333

fan vad jag tycker om er! så jävla mycket!

längtar tills vi ses nästa gång, MASSVIS MED PUSSAR OCH KÄRLEK TILL ER! <3

Postat av: Ida Karlsson

Publicerad 2010-10-16 22:03:38

Älskar så mycket jag också! PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ida Karlsson

Ida Martina Karlsson heter jag och kommer från (Glada) Hudik, Norrland. Är en tjej på 19 år! För tillfället bor jag ihop med min pojkvän och våra två ''kissebebisar'' i vår lägenhet. Jobbar extra medan jag funderar ut vad jag vill göra med resten av mitt liv. Hoppas du kommer att trivas!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela